دو ویلای متجاوز به اراضی ملی در شمیرانات تخریب شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات گفت: دو ویلای میلیاردی که در اراضی ملی شهرستان شمیرانات و به صورت غیرقانونی ساخته شده بود، تخریب شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن شکری افزود: دو ویلا در مجموع ۱۱۰۰ مترمربع مساحت داشتند و در اراضی ملی پلاک اوشان بخش رودبار قصران و پلاک هنزک بخش لواسانات شهرستان شمیرانات واقع شده بودند که در راستای اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و مقامات قضائی از حوزه های قضائی رودبار قصران و لواسانات تخریب شدند و وضعیت این اراضی تصرفی به وضع سابق بازگردانده شد.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد، خاطر نشان کرد: برخورد با متخلفان و متصرفان به عرصه‌های منابع طبیعی به طور جد تداوم خواهد داشت.


بیشتر بخوانید؛

آقازاده جنجالی در ویلای لاکچری


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه حفاظتی از عرصه‌های ملی اظهارکرد: عرصه‌های ملی شمیرانات زیر ذره‌بین نیروهای حفاظتی قرار دارد و با رصد و پایش مستمر عرصه‌های منابع طبیعی با هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی توسط افراد سودجو برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران شکری ضمن تشکر از مقامات قضائی و نیروهای انتظامی در همکاری با منابع طبیعی در امر حفظ و حراست از عرصه‌های ملی گفت: خوشبختانه عزم و اراده جدی در بین دستگاه قضایی و منابع طبیعی مبنی بر جلوگیری از تخلف و تصرف اراضی ملی وجود دارد و بدون هیچ گونه اغماضی با متجاوزان به انفال برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

منبع: ایسنا

226398