معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی:

رتبه‌های برتر صنایعی شیرینی و شکلات، چرم، فرش و قطعات خودرو در انحصار آذربایجان شرقی است

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه آذربایجان شرقی تنها از طریق بخش خصوصی محقق می شود.
تصویر رتبه‌های برتر صنایعی شیرینی و شکلات، چرم، فرش و قطعات خودرو در انحصار آذربایجان شرقی است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد کلامی ظهر سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر روز ملی صنعت و معدن گفت: تلاشی که در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی آذربایجان شرقی انجام می‌شود، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: اگر قرار بر معرفی الگویی برای خصوصی سازی در کشور باشد، این عنوان متعلق به آذربایجان شرقی است، زیرا ۹۶ درصد اقتصاد استان در دست بخش خصوصی بوده و مردمی سازی اقتصاد به عینه و شفاف قابل مشاهده است.

کلامی به پیشتازی آذربایجان شرقی در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: رتبه‌های برتر صنایعی همچون شیرینی و شکلات، چرم، فرش و قطعات خودرو در انحصار آذربایجان شرقی است که نشان دهنده عقلانیت و تلاش بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته تمام تلاشمان بر این بود که راه سرمایه گذاری در استان تسهیل و هموار شود.

کلامی گفت: میزان گلخانه‌های موجود در آذربایجان شرقی ۲۵۰ هکتار بود که در سه سال گذشته با افزایش ۱۰۵ هکتاری به عدد ۳۵۵ هکتار رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم حمایت از نخبگان تاکید کرد و گفت: باید از تلاش گران حمایت‌های جدی انجام شود تا نخبگان استان گوشه گیر نشده و از پست‌های مدیریت دوری نکنند.

کلامی با بیان اینکه اثرگذاری و حرمت اجتماعی برای مدیران مهم و تأثیر گذار است، گفت: تخریب‌ها و تهمت‌ها، نیروهای کاردان و پاکدست را از حوزه‌های مدیریتی استان دور خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تخریب‌ها و توهین‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی با نوشتن کامنت ها و مطالب کذب، باعث دلسردی و نا امیدی نخبگان می‌شود.

کلامی با بیان اینکه اگر قرار بر توسعه استان باشد، از طریق بخش خصوصی اتفاق خواهد افتاد، افزود: اگر به دنبال این هستیم که این عقب ماندگی‌ها را برطرف کنیم و استان را به جایگاه واقعی برسانیم باید به بخش خصوصی میدان بدهیم و آن را تقویت کنیم.

منبع: مهر

764121

سازمان آگهی های پرسون