استاندار آذربایجان شرقی از همراهی مردم در کمک‌رسانی به زلزله‌ زدگان خوی تشکر کرد

استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از همراهی و همبستگی مردم شریف استان، تشکل‌های غیردولتی و نهادهای دولتی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی قدردانی کرد.
تصویر استاندار آذربایجان شرقی از همراهی مردم در کمک‌رسانی به زلزله‌ زدگان خوی تشکر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون،متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

تاریخ پرافتخار خطه آذربایجان و تبریز قهرمان، سرشار از جلوه‌های نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان است و مردمان تبریز و آذربایجان همواره پیشگام کارهای خیر و خداپسندانه بوده‌اند.

وقوع زمین‌لرزه در شهرستان خوی که موجب آسیب‌های جانی و مالی به هموطنان عزیز ما در این شهرستان شد، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از نیک‌ اندیشی و خیرخواهی مردم ما را به تصویر کشید.

همراهی، همبستگی و همدردی مردم شریف تبریز و آذربایجان شرقی در کمک‌رسانی به زلزله‌ زدگان شهرستان خوی، موجب تسلی خاطر آسیب‌ دیدگان، تامین نیازمندی‌های آنان و امیدواری به جبران خسارت‌های واردشده و بازسازی مناطق آسیب‌دیده شده است.

لازم می‌دانم از کمک‌های خیرخواهانه همه مردم عزیز استان بویژه احساس مسئولیت بی‌ادعا و خالصانه تشکل‌های مردمی، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و شرکت‌های بخش خصوصی در ارسال اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله‌ زدگان صمیمانه قدردانی کنم.

همچنین از تمام دستگاه‌های امدادی، مراکز درمانی و سایر نهادهای دولتی و عمومی استان که برای تامین نیازهای هموطنان تلاش کردند تشکر می‌کنم و دوام توفیقات همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

منبع:ایسنا

460243