برگزاری نشست هم اندیشی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با حضور خبرنگاران

رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی درگفتگو با خبرنگاران به مشکلات خبرنگاران از جمله ورود و خروج سخت خبرنگاران به ورزشگاه‌ یادگار امام (ره) تبریز، نواقص جایگاه خبرنگاران، رفتار نامناسب برخی عوامل امنیتی با اصحاب رسانه در رشته فوتبال و ‌.‌.. پرداخت.
تصویر برگزاری نشست هم اندیشی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با حضور خبرنگاران

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در این نشست اظهار کرد: تمام مجموعه‌های دخیل در برگزاری مسابقات فوتبال سعی دارند، رضایت مندی در همه اقشار مرتبط با بازی از جمله هواداران و خبرنگاران ایجاد شود.

وی ادامه داد: ورزشگاه یادگارامام (ره) دارای مشکلاتی است که در سال های اخیر برخی از آن‌ها رفع شده و سعی بر این است که سایر نواقصات نیز مرتفع شوند.

ششگلانی افزود: یگان های ویژه فضای ورزشگاه یادگارامام (ره) را به امن‌ترین مکان برای بازی تبدیل کرده اند.

رئیس هیات فوتبال استان گفت: فرهنگ‌سازی نیز رکن اساس حضور در ورزشگاه است و در این رابطه جامعه و رسانه‌ها نقش اساسی دارند. معتقدم فضای حاکم بر ورزشگاه‌های ما با اروپا قابل مقایسه نیست اما احتمالا در بازی های حساس اروپایی هم نواقصی به وجود بیاید.

ششگلانی گفت: نواقصات قابل کتمان نیست. برنامه ریزی انجام شده برای ایجاد گیت‌های متعدد نیز تاثیر مثبتی بر تسهیل روند ورود و خروج تماشاگران خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی ارگان های اجرایی در برگزاری بازی‌های لیگ‌برتر گفت: تمام ارگان‌ها و نهاد ها در تلاش‌اند تا بازی ها در مطلوب ترین وضعیت برگزار شوند و این خبر مثبتی است.

تکمیل گیت‌های یادگارامام (ره) تا بازی های آسیایی تراکتور

عطا شرفشاهی، معاون فنی و عمرانی اداره ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی و مسئول ورزشگاه یادگارامام (ره) نیز در این نشست گفت: در صورت برطرف شدن نواقص راه‌های دسترسی به ورزشگاه و افزایش تعداد گیت‌های ورودی بخش عظیمی از مشکلات مربوط به ورود و خروج تماشاگران و خبرنگاران مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: نواقصات جاده های منتهی به ورزشگاه یادگارامام (ره) تا بازی‌های آسیایی تراکتور حل و فصل خواهند شد و تعداد گیت‌های ورودی تماشاگران تا اولین دیدار خانگی تراکتور در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا به ۸۰ گیت خواهد رسید.

طرفشاهی بیان کرد: ۲۰ گیت ورودی برای تسهیل در روند ورود خبرنگاران به ورزشگاه در نظر گرفته‌ایم که پس از ایجاد آن‌ها رفت و آمد خبرنگاران به ورزشگاه به راحتی انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

763992

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون