جلسه غیررسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آغاز شد

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با غیبت شهره موسوی آغاز شد.
تصویر جلسه غیررسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، اعلام حکم رسمی دادگاه عالی ورزش در خصوص پرونده مارک ویلموتس و دستیار او در تیم ملی فوتبال ایران، کناره‌گیری تیم فوتبال امید از رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی، بررسی اردوی تیم ملی ایران در اتریش و همچنین امور مربوط به برگزاری انتخابات فوق‌العاده هشتم شهریورماه برای تعیین ریاست و یک عضو از هیأت رئیسه باعث تشکیل جلسه غیر رسمی صبح امروز هیأت رئیسه شد.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران در نشست صبح امروز با اعضای هیأت رئیسه قصد دارد گزارش کاملی از فعالیت‌های چند ماه اخیر بدهد.

مشکلات حقوقی فراوان در پرونده مارک ویلموتس و همچنین حکم سازمان مالیات مبنی بر پرداخت ۳۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به دلیل انعقاد همین قرارداد بار دیگر فدراسیون فوتبال را در تنگنای مالی قرار داده است تا ماجدی در نشست با هیات رئیسه بتواند درباره این مسائل تصمیم گیری کرده و آنها را اجرایی کند.

شهره موسوی عضو جنجالی هیات رئیسه فدراسشیون فوتبال در این نشست غایب خواهد بود. او در حالی در نشست های رسمی و غیر رسمی حضور ندارد که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به حضور پر شائبه موسوی همچنان واکنش نشان نداده است.

منبع: مهر

408668