کودکان کار در تهران مهیای رفتن به مدرسه

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ارائه آموزش و خدمات مرتبط با تحصیل هفت هزار کودک کار در مراکز پویا شهر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کودکان کار در پایتخت هم مهیای مدرسه می‌شوند.

تصویر کودکان کار در تهران مهیای رفتن به مدرسه

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمحمد نقیب روز یکشنبه درباره اقدامات ویژه این سازمان برای کودکان کار اظهار کرد: به بهانه فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، کودکان مدارس پویاشهر نیز مهیای حضور در مدارس خواهند شد به همین مناسبت مراسمی با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ کودک مدارس پویاشهر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه ویژه کودکان کار در تهران که «مهر جوانه‌های امید» نامگذاری شده آغاز سال تحصیلی جدید برای فرزندان ایران را جشن می‌گیریم.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: روز شنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های برج میلاد در کنار کودکان مدارس پویاشهر خواهیم بود و امید است که برگزاری این جشن مقدمه‌ای برای آغاز یک سال تحصیلی خوب برای این کودکان باشد.

به گفته نقیب، بیش از هفت هزار کودک کار در مراکز پویاشهر شهرداری تهران تحت پوشش قرار دارند که علاوه بر آموزش و تحصیل، مورد استعدادیابی و توانمندسازی قرار می‌گیرند و همچنین خانواده‌های آنها نیز از سوی شهرداری تهران حمایت می‌شوند.

منبع: ایرنا

763833

سازمان آگهی های پرسون