کارزار موسسه خیریه «نیکان ماموت» برای تامین کفش کودکان نیازمند مناطق محروم ایران/ بیایید مسیر کودکان را تغییر دهیم

نیکان سال گذشته کفش نو بیش از دو هزار کودک را تامین کردند و حالا همان بچه‌ها چشم‌انتظار برق کفش‌های تازه‌اند
تصویر کارزار موسسه خیریه «نیکان ماموت» برای تامین کفش کودکان نیازمند مناطق محروم ایران/ بیایید مسیر کودکان را تغییر دهیم

به گزارش سایت خبری پرسون، «کفش تنها نیاز راه‌رفتن یا ابزار پوشش و سلامت پای انسان نیست، مسیر زندگی کودکان با کفش تغییر می‌کند»؛ همین جمله ساده، پایه بسیاری از پویش‌های حرفه‌ای در دنیای امروز و به‌ خصوص کشورهای توسعه‌یافته است و صاحب‌نظران می‌گویند برای ساخت آینده کودکان نیازمند، کفش نو گام نخست و پیش‌نیاز است. با چنین پایه‌ای، حالا و در آستانه روز جهانی بدون کفش، موسسه خیریه «نیکان ماموت» دومین کارزار «کفشدوزک» خود را با هدف کمک به نیازمندان و تامین کفش دست‌کم یک هزار کودک نیازمند در مناطق محروم ایران از ۲۱ اردیبهشت تا ۵ خرداد برگزار می‌کند.

پیگیری و ادامه‌دار شدن این پویش هم هدفی مشخص دارد؛ پژوهش‌های معتبر دنیا می‌گوید که یک‌بار نوکردن کفش کودکان، لزوما منجر به تغییر بنیادی زندگی کودک نخواهد شد و این تغییر مسیر نیازمند تداوم و رصد زندگی کودک در سال‌های متمادی است. همین موضوع کمپین کفشدوزک موسسه خیریه نیکان ماموت را به سال دوم رسانده و حالا قرار است با همراهی انسان‌های دغدغه‌مند و حمایت حامیان نیکوکار کودکان نیازمند در سراسر دنیا، بچه‌هایی که یک‌بار لذت و عزت‌نفس کفش نو دل‌خواه خود را چشیده‌اند بار دیگر نونوار شوند و پا به آینده روشن بگذارند. در سال نخست این پویش با شعار «قلب دومم را احیا کن» هدف تامین یک هزار جفت کفش بوده که با استقبال و حمایت انسان‌های نیک‌اندیش و خیرین، این پویش نه تنها به هدف نخست خود رسید که موفقییت دو برابری داشت و کفش نو دو هزار کودک در مناطق محروم ایران تامین شد.

نیکان و خیرین از سراسر دنیا که قصد و برنامه کمک به نیازمندان دارند و می‌خواهند این کار خیر و کمک به فقر پایه‌ای و اساسی باشد می‌تواند از این لینک (کمپین کفشدوزک) اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنند و با شرکت در این کمپین خیریه هزینه تامین و خرید کفش برای کودکان نیازمند ایران را فراهم کند و با تامین هزینه یک جفت کفش نو، نه تنها برق خوشحالی را به چشمان کودکان نیازمند هدیه کنند که مسیر زندگی این کودکان را تغییر دهند.

منبع: پرسون

668198