آیا ورزشکاران ایرانی در فیتنس چلنج قهرمانی جهان می توانند شرکت کنند؟

رئیس کمیسیون فیتنس چلنج فدراسیون جهان، گفت حضور همه ورزشکاران ایرانی در پنجمین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان آزاد است.
تصویر آیا ورزشکاران ایرانی در فیتنس چلنج قهرمانی جهان می توانند شرکت کنند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، صادق هاشمی اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان دوم تا پنجم مهر در بخش مردان و در سه دسته طلایی، نقره‌ای و برنزی به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های این مسابقات براساس بخش‌های سال 2024 طراحی شده است و با توجه به امتیاز میزبانی ایران، حضور در این رقابت‌ها برای همه ورزشکاران ایرانی آزاد است.

رئیس کمیسیون فیتنس چلنج فدراسیون جهان گفت: رقابت‌های زوجی یا کاپل یکی از بخش‌های جذاب این دوره از مسابقات است و در کنار مسابقات اسپید فیت تیم برگزار خواهد شد.

هاشمی بیان داشت: در رده برنزی ورزشکارانی مجاز به شرکت هستند که پیش از این در هیچ مسابقه بین‌المللی شرکت نکرده‌ باشند و این دوره از مسابقات شامل رده‌های سنی پیشکسوتان، جوانان و نوجوانان نیز می‌شود

وی خاطرنشان کرد:تاکنون ورزشکارانی از کشور‌های استونی، اسلواکی، مصر، غنا، چین، مغولستان، عراق و رومانی برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

براساس این گزارش، پنجمین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان همزمان با هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان جهان در کیش برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

753487

سازمان آگهی های پرسون