فریب داوطلبان کنکور توسط برخی موسسات انتخاب رشته

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس از فعال شدن ۶۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور در شیراز و دیگر مناطق آموزشی استان خبر داد و گفت که داوطلبان فریب وعده های برخی موسسات انتخاب رشته را نخورند.

تصویر فریب داوطلبان کنکور توسط برخی موسسات انتخاب رشته

به گزارش سایت خبری پرسون، طیبه رحیمی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا با بیان اینکه پایگاههای انتخاب رشته آموزش و پرورش همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته از فردا (دوشنبه) هشت صبح به داوطلبان خدمت ارائه می‌کند.افزود: پنج پایگاه انتخاب رشته در شیراز و ۵۵ پایگاه نیز در دیگر نقاط استان راه‌اندازی شده و مشاوران تحصیلی متخصص و دوره دیده آموزش و پرورش در این پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۱۶۵ مشاور در این پایگاه‌ها طی یک یا دو جلسه ۴۵ دقیقه‌ای به داوطلبان مشاوره می‌دهند.

رحیمی ادامه داد: انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش تا یکشنبه آینده ادامه دارد و حتی در روزهای تعطیل نیز برقرار است.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس با دعوت از دانش‌آموزان برای استفاده از ظرفیت پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش، گفت: داوطلبان فریب وعده‌های برخی از موسسات انتخاب رشته را نخورند.

رحیمی اظهار کرد: اینکه برخی مشاوران و موسسات وعده می‌دهند که می‌توانند داوطلبان را با رتبه های بالا در رشته‌ها و دانشگاه‌های برتر بنشانند، اغواگری است.

او با اشاره به جعل کارنامه‌ای غیرصحیح با رتبه و تراز ناهمخوان برای جذب داوطلبان از سوی یکی از موسسات غیرمجاز، گفت: داوطلبان نباید فریب اینگونه تبلیغات ر ا بخورند.

وی اعلام کرد: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش فارس صبح‌ها از هشت تا ۱۲ و عصرها از ۱۴ تا ۲۰ پذیرای داوطلبان خواهد بود.

منبع: ایرنا

753249

سازمان آگهی های پرسون