رتبه برتر کنکور سراسری: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام

رتبه چهار کنکور سراسری تجربی با بیان اینکه کسب رتبه در کنکور نتیجه روزانه ۱۳ تا ۱۴ ساعت مطالعه است گفت: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام.
تصویر رتبه برتر کنکور سراسری: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرمحمد درستی با بیان اینکه به رشته تجربی علاقه زیادی داشتم و برای رسیدن به هدفم سه سال تمام روزانه ۱۳ الی ۱۴ ساعت درس خوانده ام، افزود: برای کسب رتبه کنکور در کلاس کنکور شرکت نکرده ام چون این کلاس‌ها وقت گیر هستند.

وی ادامه داد: کتاب‌های درسی و نیز کمک آموزشی‌های وزارت آموزش و پرورش بهترین منبع برای تمام افرادی است که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند است، و اینکه هیچ گاه ناامید نشدم و همواره تلاش کردم با توکل به خدا و با اتکا به توانمندی خودم به موفقیت برسم.

درستی با تشکر از حمایت‌های خانواده اش برای فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای مطالعه و موفقیت در کنکور افزود: پدرم و مادرم که هر دو بازنشسته هستند برای موفقیت من همه حمایت‌های لازم را کردند و بردارم نیز در این راه کمک زیادی برایم کرده است.

رتبه چهار کنکور سراسری تجربی با توصیه به دانش آموزی که امسال نتوانستند از سد کنکور بگذرند، گفت: توصیه می‌کنم دست از تلاش برندارند و ناامید نشوند بدانند نتیجه تلاش‌هایشان روزی به ثمر خواهد نشست.

درستی که دانش آموز مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی یک ارومیه است، ادامه داد: در راه رسیدن به نتیجه معلم‌هایم نیز زحمت زیادی کشیدند که از آنها نیز تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهم در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم، اظهار کرد: دانش آموزان پشت کنکوری از همین امروز برنامه ریزی کنند با منابع کتاب‌های درسی و کمک آموزشی مطالعات را انجام دهند بدانند حتماً نتیجه خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

753105