روش جدید برگزاری رویدادهای فرهنگی و مذهبی

این سال ها در برگزاری رویدادهای فرهنگی و مذهبی روش جدیدی در شهرداری طراحی شده است.مدلی که توانسته است نیازهای فرهنگی و اجتماعی همه اقشار جامعه را در برگرفته وتا حدود زیادی آن را تامین نماید.
تصویر روش جدید برگزاری رویدادهای فرهنگی و مذهبی

به گزارش سایت خبری پرسون، "محمدرضا کوهکن"رئیس اداره فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان در یادداشتی نوشت؛ پیاده روی ولایت در دوره فعلی مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت مردمی، تبدیل به رویدادی شهری شده است. مدیران شهری برای برگزاری این مراسم به دستاوردهایی رسیده اند که از دل یک الگوی اسلامی-ایرانی بیرون آمده است.

مدیریت شهری برخورد لازم می داند برنامه‌هایی قابل دسترس برای همه شهروندان، قشر‌ها و سلایق مختلف تعریف و اجرا نماید.در طول چند سال گذشته با برگزاری مراسم‌های مختلف مناسبتی به مجموعه‌ای از تجارب در این زمینه دست پیدا کرده ایم و به این شکل هر سال شاهد برگزاری پربار‌تر مراسم‌هایی مانند پیاده روی ولایت و سایر ویژه برنامه های موالید و شهادت ائمه(ع) بوده‌ایم.

در این رویداد یک رخداد اصلی داریم و شاید هزاران ریز رخداد در حول محور این رویداد‌های بزرگ شهری و خانوادگی وجود داشته باشد که نیاز به روایت شدن دارند.این تکلیف برعهده همه ماست که ناظر و ثبت‌کننده این ریز رخداد‌ها باشیم چرا که همین روایت‌ها و‌ تصاویر تجلی عشق شهروندان دیندار و ولایتمدار ما به اهل‌بیت(ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

تلاش ما بر این است که تعامل میان شهرداری و گروه‌های جهادی را احیا و تقویت کنیم؛ چرا که تجربه نشان داده هر گاه ما به مردم اعتماد کرده‌ایم آنها نیز با اخلاص ولایتمدارانه خود در کنار ما بوده‌اند. این موضوع نشانگر همدلی و همکاری میان مدیران شهری و گروه‌های جهادی و مردمی است. برون‌سپاری بخش‌هایی از برگزاری این دست مراسم‌ به این جوانان انقلابی و ولایتمدارموجب افتخار است و این روند در جمیع برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس در غرفه اداره فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان برنامه های متعدد و متنوعی مثل کارگاه قصه گویی و روایت داستان زندگی ائمه اطهار علیهم السلام بویژه امام رضا (ع)، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه خوشنویسی با حضور اساتید خوشنویس واهدا آثار آن ها به زائرین گرامی بصورت رایگان، اهدا کتاب و محصولات فرهنگی و آموزشی به زائرین گرامی (مانندکیسه زباله خودرو با شعار محیط زیستی)، برگزاری مسابقه عکاسی و همچنین مسابقه دارت ویژه کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

منبع: جام جم

753240

سازمان آگهی های پرسون