علی قاسم‌زاده،:

اصفهان آماده استقبال از سال تحصیلی جدید و جشنواره فیلم کودک و نوجوان

شهردار اصفهان از آماده‌سازی شهر برای استقبال از ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان خبر داد.
تصویر اصفهان آماده استقبال از سال تحصیلی جدید و جشنواره فیلم کودک و نوجوان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه ستاد مهر از سه هفته پیش به‌صورت رسمی در شهرداری شکل گرفته و با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله پلیس راهور، اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر دستگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی برای ماه مهر مشغول فعالیت است، اظهار داشت: تعداد ناوگان اتوبوسرانی برای ماه مهر به حداکثر ظرفیت خود رسیده است.

وی افزود: روکش، آسفالت و خط‌کشی معابر اصلی و فرعی شهر، اهدای گیره‌های چرخ دوچرخه برای دانش آموزانی که با دوچرخه به مدرسه می‌روند و ثبت نام سرویس مدارس از طریق سامانه «سفیر مهر» با همکاری سازمان تاکسیرانی و اداره کل آموزش و پرورش از دیگر اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید است.

قاسم‌زاده بیان کرد: فراخوان انتخاب داوران سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اعلام شده و فرایند برگزاری جشنواره بر دوش نوجوانان است.

شهردار اصفهان ادامه داد: نوجوانانی که علاقه‌مند به داوری فیلم‌ها و برگزاری جشنواره هستند، با نگاه به تابلوهای سطح شهر متوجه بنرهایی با موضوع فراخوان داوران نوجوان می‌شوند و پس از ثبت‌نام می‌توانند در فرایند جشنواره بین‌المللی همچون سال گذشته مشارکت داشته باشند.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از چهاردهم تا نوزدهم مهر ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: شهرداری

753161

سازمان آگهی های پرسون