شهردار یزد در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

خط قرمزم؛ پاک دستی مدیران است/ضرورت بازگشت به فرهنگ غنی یزد

شهردار یزد پیرامون تغییر مدیران ابراز داشت: تاکنون بنده هرکجا مدیریت مجموعه ای را پذیرفتم تلاشم بر حفظ مدیران بوده و عمدتا در هر سازمانی از نیروهای آنجا استفاده شده مگر اینکه افرادی خط قرمز ما‌ را زیر پا گذاشته باشند و آن پاک‌دستی است .
تصویر خط قرمزم؛ پاک دستی مدیران است/ضرورت بازگشت به فرهنگ غنی یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در گفتگو با خبرنگار پرسون پیرامون برنامه های خود در شهرداری یزد گفت: گفت: در گذشته افراد برای این شهر زحماتی کشیدند و پیشرفت های قابل ملاحظه ای نیز صورت گرفته است البته نواقصی هم در این زمینه وجود دارد که به طور مثال در زمینه فضای سبز با توجه به محدودیت های منابع آبی و اقلیم یا در بحث مبلملن شهری و زیباسازی شهر کاستی های وجود دارد که باید برای رفع آن برنامه ریزی شود.

ظرفیت های بی نظیری در یزد وجود دارد

شهردار جدید یزد در ادامه با اشاره به ظرفیت های عظیم این شهر اظهار داشت: ظرفیت های خوب و بعضا بی نظیری در شهر وجود دارد که یکی از آن ها وجود مراکز فرهنگی غنی با عنوان حسینیه و مساجد محلات است.

محی الدینی افزود: اگرچه برخی شهرها نیازمند احداث مراکز فرهنگی هستند اما خوشبختانه در یزد به واسطه زحمات پیشینیان در طول تاریخ این مراکز احداث شده و امروزه این ظرفیت در اختیار ما قرار دارد که نمونه های کارکرد آن ها را در دوران دفاع مقدس و در زمینه پشتیبانی از جبهه ها شاهد هستیم.

شهردار یزد تصریح کرد: محلات ما در گذشته کارکردهای فرهنگی داشته به طور مثال مردم با آب و جاروب کردن درب خانه ها در خصوص تمیزی و نظافت کوچه و محلات مشارکت میکردند یا تأمین امنیت ملات توسط مردم همان محله رقم می‌خورده است بنابراین با توجه به اینکه یکی از کارکردهای شهرداری فرهنگی است باید تلاش کنیم این فرهنگ را احیا و کارکردهای مراکز فرهنگی را به آنان برگردانیم.

پاک دستی مدیران؛ خط قرمز من است

محی الدینی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون تغییر مدیران ابراز داشت: تاکنون بنده هرکجا مدیریت مجموعه ای را پذیرفتم تلاشم بر حفظ مدیران بوده و عمدتا در هر سازمانی از نیروهای آنجا استفاده شده مگر اینکه افرادی خط قرمز ما‌ را زیر پا گذاشته باشند و آن پاک‌دستی است .

وی خاطر نشان کرد: در هیچ کجا تغییرات آنچنانی نداشتیم و با همان بدنه و ظرفیت های موجود کار را شروع کردیم البته به دلیل سرعت بالای کار و زمان کم خدمت، برخی افراد نتوانستند همراه ما حرکت کنند که یا طی مسیر تغییر کرده و همراه شدند و یا خود از ادامه همکاری انصراف دادند.

توانایی، تخصص و سلامت از مهمترین معیارهای مدیران آینده شهرداری

محی‌الدینی؛ توانایی، تخصص و سلامت را از مهمترین معیارهای مدیران خود برشمرد و گفت: معتقدم در بدنه شهرداری نیروهای پاک دست، جوان و کارکشته وجود دارند که میتوان با کمک آنان مسیر پیشرفت شهر یزد را در ابعاد گوناگون فراهم آورد.

337942