وایت بلند قهوه تلنت گزینه ایده‌آل برای دوستداران قهوه

قهوه‌ی ترکیبی وایت بلند یک ترکیب منحصر به‌فرد از دو نوع قهوه محبوب عربیکا و ربوستا است که به نسبت ۵۰ به ۵۰ مخلوط شده‌اند. این ترکیب دارای ویژگی‌های خاص هر کدام از این دو نوع قهوه است که برای بسیاری از قهوه‌دوستان، می‌تواند ترکیب ایده‌آل از هر دو نوع قهوه باشد.
تصویر وایت بلند قهوه تلنت گزینه ایده‌آل برای دوستداران قهوه

به گزارش سایت خبری پرسون، در این روزها از جمله قهوه‌های محبوب میان افراد مختلف، قهوه‌های ترکیبی هستند که با قهوه عربیکا و ربوستا و درصدهای مختلف این دو نوع قهوه تهیه می‌شوند. تا به امروز قهوه‌های ترکیبی قهوه تلنت شامل ۸۰٪ عربیکا ۲۰٪ ربوستا و ۸۰٪ ربوستا ۲۰٪ عربیکا می‌شد. اما طبق تحقیقات و بررسی‌هایی که قهوه تلنت در مورد نیازهای مشتریان و مصرف‌کنندگان قهوه انجام داده، مشخص شد که قهوه ترکیبی ۵۰-۵۰ یکی از ترکیب‌های گم‌شده در میان محصولات قهوه تلنت است که با نام وایت بلند شناخته می‌شود و در حال حاضر این محصول در سبد محصولات قهوه تلنت قرار دارد.

قهوه وایت بلند چیست؟

قهوه‌ی ترکیبی وایت بلند یک ترکیب منحصر به‌فرد از دو نوع قهوه محبوب عربیکا و ربوستا است که به نسبت ۵۰ به ۵۰ مخلوط شده‌اند. این ترکیب دارای ویژگی‌های خاص هر کدام از این دو نوع قهوه است که برای بسیاری از قهوه‌دوستان، می‌تواند ترکیب ایده‌آل از هر دو نوع قهوه باشد. عربیکا دارای طعم ملایم و عطری دلپذیر است و در عین حال، میزان اسیدیته‌ی آن نسبت به ربوستا بیشتر است. در حالی که ربوستا میزان کافئین بالاتر و طعمی قوی‌تر و تلخ‌تر دارد. تولید قهوه وایت بلند تلاشی برای ایجاد تعادل بین این دو نوع دانه قهوه است که منجر به ایجاد تجربه‌ای متفاوت از هر فنجان قهوه شده است.

ویژگی‌های طعمی و عطری وایت بلند

وایت بلند، ترکیبی متعادل از عربیکا و ربوستا است و به همین خاطر، عطر و طعم آن نیز نسبت به میزان این نوع قهوه، خاص و منحصربه‌فرد است. این قهوه طعم ملایم و کمی اسیدیته از عربیکا را با طعم قوی و تلخ ربوستا تلفیق می‌کند و به همین دلیل تعادلی بین طعم ملایم و قوی به‌وجود آورده است. طعم یادها در قهوه وایت بلند نیز ترکیبی از میوه‌ای و شکلاتی از عربیکا و آجیلی و شکلات تلخ ربوستا است. این ویژگی‌ها، وایت بلند را به گزینه‌ای مناسب برای کسانی تبدیل کرده است که به دنبال قهوه‌ای با طعمی متعادل و عطری قوی هستند.

موارد استفاده وایت بلند

قهوه وایت بلند به دلیل تعادلی که بین طعم و کافئین دارد، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در انواع روش‌های تهیه قهوه اسپرسو است. بنابراین، وایت بلند به دلیل بادی قوی و تلخی که از ربوستا دارد، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تهیه لاته و کاپوچینو باشد.

قهوه وایت بند قهوه تلنت

چرا وایت بلند را از قهوه تلنت بخریم؟

نکته مهم در مورد وایت بلند و دیگر محصولات قهوه تلنت این است که، این برند تمام دان‌های قهوه را از یک منبع تهیه می‌کند و این باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان تجربه‌ای پایدار از خرید قهوه داشته باشند و پس از هر بار خرید این محصول، به هیچ عنوان تغییری در مزه و کیفیت قهوه احساس نکنند. در واقع، قهوه تلنت به داشتن ثبات در تهیه قهوه سبز و رست پایدار معروف است.

دیگر ویژگی بارز تولید و عرضه‌ی قهوه توسط قهوه تلنت، استفاده از دستگاه سورتر یا همان دستگاه جداسازی دانه‌های معیوب قهوه است. این دستگاه‌ها دانه‌های معیوب قهوه چه از نظر ظاهری و چه از نظر عیوبی که در قهوه سبز وجود دارند، جدا می‌کنند و بعد محصول برای عرضه بسته‌بندی می‌شود.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید قهوه وایت بلند و هر قهوه‌ی دیگری، توجه به نوع بسته‌بندی و کیفیت آن است. بسته‌بندی محصولات قهوه تلنت تمام استانداردهای لازم برای نگهداری طولانی مدت از قهوه را دارد و می‌تواند کیفیت و عطر و طعم قهوه را برای مدت طولانی حفظ کند.

دانه‌های قهوه در این بسته‌بندی‌ها، به هیچ عنوان در معرض نور و هوا نیستند و تنها یک سوپاپ هوا روی بسته‌بندی محصول وجود دارد که گاز دی اکسید کربنِ تولیدشده در زمان رست قهوه، از آن خارج می‌شود. به این ترتیب اکسیژن به داخل بسته‌بندی راه پیدا نمی‌کند، در نتیجه اکسیده و کهنه شدن قهوه به تعویق می‌افتد.

در نهایت باید عنوان کرد که فروشگاه اینترنتی برند قهوه تلنت همیشه به دنبال تولید یکدست و رست پایدار در قهوه است تا مصرف‌کننده پس از تهیه قهوه از این برند، تغییر در مزه و کیفیت محصول حس نکند.

منبع: قهوه تلنت

752568