انتقاد ترامپ از دیدار هریس با بنیامین نتانیاهو

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، دیدار «کامالا هریس» نامزد احتمالی دموکرات ها با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را «افتضاح» و «توهین آمیز» خواند.
تصویر انتقاد ترامپ از دیدار هریس با بنیامین نتانیاهو

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه خبری فاکس نیوز نوشت: ترامپ با انتقاد از دیدار هریس با بنیامین نتانیاهو، مدعی شد که کاخ سفید به متحد آمریکا در خاورمیانه بی احترامی کرده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با هریس در واشنگتن دیدار کرد.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» همچنین از هریس به دلیل خودداری از میزبانی نشست مشترک کنگره در جریان سخنرانی نتانیاهو انتقاد و اضافه کرد: هریس از میزبانی این نشست که وظیفه معاون رئیس جمهوری است، امتناع کرد.

ترامپ افزود: ناتوانی او (هریس) جنگ را طولانی و آزادی اسرا را به تاخیر می اندازد. همان کسانی که باعث شرمساری آمریکا در افغانستان شدند، به اسرائیل می گویند که دیگر با حماس نجنگد و حمله ۷ اکتبر۲۰۲۳ را فراموش کند.

فاکس نیوز نوشت، یک مقام رژیم صهیونیستی به تارنمای آمریکایی آکسیوس گفته که نتانیاهو از اشاره هریس به تلفات غیرنظامیان در غزه و وخامت اوضاع انسانی در این منطقه ناراحت است.

به گزارش ایرنا، هریس عصر پنجشنبه به وقت محلی پس از دیدار با نتانیاهو که به واشنگتن سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: نگرانی جدی خود را در مورد وضعیت وخیم انسانی در غزه به صراحت اعلام کردم. ساکت نخواهم ماند.

هریس با این حال در جمع خبرنگاران گفت: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند و نحوه انجام آن مهم است.

وی افزود، به نتانیاهو اطمینان داده که از رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد و خواستار پایان جنگ غزه است.

منبع: ایرنا

728413