ترامپ: زیر نظر من ایران به اسرائیل حمله نکرد

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی خیالی و بی اساس و بدون اشاره به حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در تهران ادعا کرد:در زمان من هیچ کس به کسی حمله نکرد.

تصویر ترامپ: زیر نظر من ایران به اسرائیل حمله نکرد

به گزارش سایت خبری پرسون، ترامپ در رسانه اجتماعی خود موسوم به "تروث سوشیال" ادعا کرد: زیر نظر من ایران هیچگاه به اسرائیل حمله نکرد.

وی اضافه کرد: "روسیه در زمان ترامپ هرگز به اوکراین حمله نکرد! ایران در زمان ترامپ هرگز به اسرائیل حمله نکرد!"

وی ادامه داد:هیچکس زیر نظر ترامپ به کسی حمله نکرد! زیرنظر من چین هرگز حتی به حمله به تایوان فکر نمی‌کرد! شرمساری بزرگ در افغانستان هرگز در زمان ترامپ اتفاق نمی‌افتاد! در زمان ترامپ تورمی وجود نداشت! چه دنیای متفاوتی در زمان ترامپ خواهد بود.

به گزارش ایرنا, روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر اول آوریل ۲۰۲۴ در اطلاعیه اعلام کرد: «در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه،ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.»

اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موجی از محکومیت ها را در سطح جهان به همراه داشته است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، دولت ها، سران و مقامات، گروه های مقاومت، سازمان ها و نهادهای مدنی و شخصیت های مختلف سیاسی و دینی در سراسر جهان به این ترور واکنش نشان دادند.

منبع: ایرنا

729004