گرمای شدید در تهران چند نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس استان تهران گفت: «به‌دلیل گرمازدگی مأموران، اورژانس تهران استقرار مستقیم در سطح شهر ندارد، اما به‌ صورت مستمر پیگیر کمک‌رسانی به شهروندان و انجام مأموریت هستند.»
تصویر گرمای شدید در تهران چند نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس اورژانس استان تهران گفت: تاکنون بیش از ۲۲۵ مورد گرمازدگی به اورژانس کشور گزارش شده است که از این تعداد ۳۲ تهرانی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و ۵ نفر بستری شده‌اند.

محمد اسماعیل توکلی روز یکشنبه با اشاره به موج گرمای چند روزه در تهران درباره افزایش عملیات اورژانس تهران در خصوص افزایش دما و گرمازدگی شهروندان افزود: با توجه به افزایش دما و گرمازدگی، تعداد ماموریت‌های همکاران ما در اورژانس بیشتر شده و به صورت شبانه‌روزی اورژانس تهران در حال خدمت‌رسانی است.

رییس اورژانس استان تهران افزود: به دلیل گرمازدگی ماموران، اورژانس تهران استقرار مستقیم در سطح شهر ندارد، اما به صورت مستمر پیگیر کمک‌رسانی به شهروندان و انجام ماموریت هستند.

توکلی از سالمندان، کودکان، زنان باردار و افرادی که دارای بیماری‌های خاص مثل دیابت هستند خواست بیشتر از سایر افراد موارد جلوگیری از گرمازدگی را رعایت کنند.

وی با قدردانی ویژه از نیرو‌های اورژانس که در این ایام به ارائه خدمات پرداختند توصیه کرد که شهروندان در ساعات گرم از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند و در ساعات گرم مایعات فراوان به ویژه آب مصرف کنند و در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با سامانه شبانه روزی ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا

728379