برگزاری ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در 170 پایگاه ورزشی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با هدف ترویج ورزش همگانی در بین بانوان شهر مشهد، در 170 پایگاه ورزشی سطح شهر، ورز‌ش صبحگاهی ویژه بانوان برگزار می شود.
تصویر برگزاری ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در 170 پایگاه ورزشی

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد کیانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:یکی از اهداف مدیریت شهری ارتقا ورزش همگانی و ترویج آن در بین شهروندان و به ویژه بانوان مشهدی است.

وی ادامه داد: به منظور استفاده حداکثری بانوان شهر مشهد از فضاهای ورزشی سطح شهر مشهد، برنامه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در ساعت 6 تا هشت صبح همه روزه و به صورت رایگان در 170 پایگاه برگزار می شود.

کیانی همچنین افزود: این 170 پایگاه ورزشی ویژه بانوان و شامل بوستان های بانوان، سالن های ورزشی و مساجد می شود.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری شورای ششم در زمینه توسعه ورزش برای بانوان در سطح شهر از ابتدای شروع فعالیت مشهود بود عنوان کرد: ایجاد بوستان های شهربانو در بوستان های بزرگ شهر آغاز شد و تعدادی از پروژه های نیز پس از تکمیل در اختیار بانوان قرار گرفته است.

معاون شهردار مشهد با تاکید بر اینکه ورزش همگانی می تواند به رشد و توسعه جامعه کمک شایانی انجام دهد گفت: با سیاست های شورای ششم امید است بتوانیم تا پایان این دوره خدمات قابل توجهی را در حوزه های ورزشی در اختیار دختران و زنان شهر قرار دهیم.

منبع: معاونت فرهنگی شهرداری مشهد

717944