معاون استاندار لرستان:

اخلاق و جوانمردی در ورزش ماندگار می شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: قهرمانی که کسب می‌شود کوتاه و گذرا بوده اما آن اخلاق‌ها و جوانمردی‌ها بوده که می‌ماند و ماندگار است.
تصویر اخلاق و جوانمردی در ورزش ماندگار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون،مسلم مرادی در در دیدار با بانوان بروجردی فوتسالیست قهرمان استان در مسابقات روستایی که ۱۴ دی‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: در ورزش علاوه بر کارهای تمرین باید کارهای اخلاقی، فرهنگی و امدادی را نیز فرابگیرید.

وی تصریح کرد: برد یا باختی که به دست می‌آید نباید منتج به این شود که اخلاق‌ها را از دست بدهیم و باعث ضربه زدن به فرهنگ شود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: قهرمانی که کسب می‌شود کوتاه و گذرا بوده اما آن اخلاق‌ها و جوانمردی‌ها بوده که می‌ماند و ماندگار است.

مرادی اضافه کرد: این ورزش نباید به روابط خانوادگی و تحصیلی ضربه وارد کند بلکه در همه در زمینه‌ها باید رشد کرده و پیشرفت همه جانبه داشته باشید.

وی بیان کرد: پرچم ایران سه رنگ دارد و رنگ سبز یعنی اینکه در انتظار ظهور یک امام هستیم که مشکلات را حل می‌کند و رنگ سفید یعنی اینکه ما در همین دنیا می‌خواهیم با همه دوست باشیم و رنگ سرخ که یادمان باشد یک سری قهرمان مثل حاج قاسم سلیمانی جان خود را برای ما دادند و زنان شهیده زیادی داریم که آنها را باید الگوی خود قرار دهیم.

منبع:ایسنا

455199