بیلبوردها و شهرداری

بایستی مواظب موج سواری‌های بی‌جا باشیم.
تصویر بیلبوردها و شهرداری

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور مظفری در یاداشتی نوشت: اخیرا در سطح شهر به ویژه بزرگراهها بر روی بیلبوردها پیام‌های اخلاقی توسط شهرداری تهران نصب شده است که البته جای تشکر نیز دارد.

در کنار این پیام‌ها یک نگرانی نهفته است که این بیلبوردها در گذشته نه چندان دور نمایشگر کالاها و خدمات عمومی بودند که نشان می‌داد رونق اقتصادی و کسب و کار تا حدودی وجود داشت. حال اینکه پیام‌های اخلاقی جای پیام‌های بازرگانی را گرفته‌اند و بیلبوردها حداقل خالی نیستند تا چهره شهر را نازیبا نمایند جای قدردانی دارد.

اخیرا در کنار بیلبوردهایی که در سطح شهر مشاهده می‌کنیم بیلبوردی حاشیه‌ساز شده است که تمایل دارم یک نکته را گوشزد کنم. اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌های خارجی و بعضا رسانه‌های مکتوب پیام بیلبورد «در دروغگویی خیری نهفته نیست» را به سمت و سویی دیگر برده‌اند که کاملا بی‌انصافی است.

در واقع برخی مدعی هستند منظور از این بیلبورد کنایه به ماجرای خانمی است که اکنون مشخص شده به دلیل جراحات حاصل از اغتشاشات از چشم مصنوعی استفاده می‌کند.

هرچند در اغتشاشات سال گذشته جریاناتی با پشتیبانی صهیونیست‌ها با دروغگویی اعتراض به حق عده‌ای از هموطنانمان را بر روی نشنیدن صدایشان توسط مسئولان به انحراف بردند.

به هر جهت هر اقدامی صورت گیرد زمانی که هدف مقابله با عملکرد شهرداری باشد جریان ‌رسانه‌ای بیگانه قصد به انحراف کشاندن آن را دارد.

بایستی مواظب موج سواری‌های بی‌جا باشیم.

منبع: آفتاب یزد

484664