برای نخستین بار در جهان؛

خطوط عابر پیاده تبدیل به بیلبوردهای تبلیغاتی می شود

استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروز به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار کاربرد یافته و در برخی موارد با توجه به معیار ها و همچنین ویژگی ها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.
تصویر خطوط عابر پیاده تبدیل به بیلبوردهای تبلیغاتی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروز به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های کسب و کار کاربرد یافته و در برخی موارد با توجه به معیار ها و همچنین ویژگی ها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، می تواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد.

بر اساس این گزارش، شاید بارها در طول روز در مکان های مختلف شهر، انواع تبلیغات محیطی را مشاهده می کنید که ممکن است بسیاری از آن ها شما را به خود جذب کند و یا برخی دیگر ممکن است بدون خلاقیت خاصی بوده و حتی شما را مجذوب نکند که متن آن ها را بخوانید، پیروز شدن در عرصه رقابت برای فروش خدمات و کالاهایی که شرکت های مختلف ارائه می دهند می تواند باعث کسب محبوبیت بیشتر آن ها در بازارهای مختلف شده و در نهایت سود بیشتری را نیز به آن ها برساند.

تبلیغات محیطی از گذشته تاکنون تغییرات زیادی داشته و اولین نشانه های استفاده از تبلیغات به 2500 سال پیش از میلاد بر می گردد.صنعت تبلیغات محیطی نیز مانند سایر صنایع در حال پیشرفت و تغییر است.

هر کسی که بتواند شناخت بهتری از انواع تبلیغات محیطی و همچنین خلاقیت بیشتری در اجرا و ارائه ی این تبلیغات به مشتریان داشته باشد می تواند گام محکم تری در زمینه ی محبوبیت کالاهای خود در میان مشتریان و بازار هدف خود بردارد.

اما دکتر رضا یادگاری، موسس موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران و ایده پرداز تبدیل خطوط عابر پیاده به بلیبورد های تبلیغاتی، در این زمینه اظهار کرد: در اصول بازاریابی و فروش محصولات معمولاً نقاط کوری وجود دارند که می توان از آنها به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام انواع تبلیغات استفاده کرد که با توجه به مزایایی که تبلیغات محیطی دارد، معمولاً شرکت ها و سازمان های مختلف از این نوع تبلیغات استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روش های دیگر دارد گفت: تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید و یا بازار مراجعه کند، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است.

همین موضوع می تواند اهمیت این نوع از تبلیغات را بسیار بالا ببرد. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیط به نیاز مردم توجه کند و خلاقیت ویژه ای به همراه داشته باشد می تواند در کم ترین زمان ممکن، ذهن مشتری را به تصرف خود در بیاورد.

دبیر باشگاه کسب و کار یونسکو ادامه داد: یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و این جاست که باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرد تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز به دست آورد.

وی در عین حال بیان کرد: با گام برداشتن به‌سوی تکنولوژی‌های نوین تبلیغاتی در حوزه تبلیغات محیطی باید انتظارات مخاطبان و آگهی دهنده‌ها برآورده شود.

دکتر رضا یادگاری که در سال ۱۳۹۶ به پاس دو دهه فعالیت در ادبیات اقتصاد ایران و تالیف مجموعه ۱۰۰۰ جلدی کتاب زندگی کارآفرینان بزرگ ایران برنده جایزه ملی جلال آل احمد گردید ، از ایده جدید خود که طراحی خط های عابر پیاده تبلیغاتی است خبر داد و افزود : با این طرح، شیوه جدیدی از تبلیغات را آغاز کردیم و برای نخستین بار در جهان، خطهای عابر پیاده، تبلیغاتی می شود.

وی اظهار کرد: با طراحی خطوط جدید عابر پیاده و موافقت اعضای شورای شهر و شهرداری بندر توریستی کیاشهر، این طرح را در این شهر که مسافران و توریستهای فراوانی را از سراسر کشور پذیرا است اجرایی خواهیم کرد.

دکتر یادگاری ادامه داد: در این طرح جالب، شرکتها و تولیدکنندگان بزرگ می توانند نام برند خود را بر روی خط های عابر پیاده درج نمایند که هم شیوه جدید در تبلیغات شهری محسوب می شود و هم به کاهش هزینه های مدیریت شهری کمک می نماید.

373654

سازمان آگهی های پرسون