کناره گیری نتانیاهو دلیلی برای شکست در جنگ غزه

همزمان با افزایش درخواست‌ها برای کناره‌گیری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وی برای ابقا در قدرت، سقوط کابینه را مقدمه شکست در جنگ علیه غزه اعلام کرد.

تصویر کناره گیری نتانیاهو دلیلی برای شکست در جنگ غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، نتانیاهو امروز (یکشنبه) گفت که اعطای اجازه به اپوزیسیون برای سرنگونی کابینه، منجر به شکست در جنگ غزه خواهد شد.

نتانیاهو همچنین از «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص قانون خدمت نظامی اجباری حریدی‌ها انتقاد کرد و آن را مسخره و سیاسی خواند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پییشتر گزارش دادند که گالانت به لایحه کاهش سن معافیت از خدمت نظامی اجباری برای حریدی ها از ۲۶ به ۲۱ سال رای منفی خواهد داد.

از سوی دیگر «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بر سرنگونی کابینه نتانیاهو تاکید کرد و گفت: بدون برگزاری انتخابات، جنگ در غزه پایان نمی‌یابد.

وی با اشاره به قدرت نظامی حماس، گفت: حماس پس از گذشت ۹ ماه از جنگ غزه، همچنان پایدار مانده و شکست نخورده است و بنابراین لازم است این جنگ پایان یابد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منبع: ایرنا

705816