حمله رهبر مخالفان نتانیاهو به بیانیه تحریک آمیز

رهبر مخالفان نتانیاهو به بیانیه منتشر شده از سوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات با حماس حمله کرد.

تصویر حمله رهبر مخالفان نتانیاهو به بیانیه تحریک آمیز

به گزارش سایت خبری پرسون، شکاف در سرزمین‌های اشغالی درباره رسیدن به توافق با حماس برای تبادل اسرا هر روز عمیق‌تر می‌شود، به ویژه آنکه کابینه افراطی نتانیاهو اولویت خود را ویران کردن غزه قرار داده است نه آزادی اسرای صهیونیست.

بر این اساس، یائیر لاپید، رهبر مخالفان نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی به شدت به بیانیه دفتر نخست وزیری برای ارائه پیش شرط‌هایی در مذاکرات با حماس حمله کرد.

لاپید در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت: من نمی دانم چه فایده‌ای دارد زمانی که ما در لحظه حیاتی در مذاکرات به منظور آزادی اسرای خود هستیم چرا باید اقدام به انتشار یک بیانیه تحریک آمیز کنیم؟

وی بار دیگر از کابینه افراطی نتانیاهو خواست اقدام به توقف جنگ غزه کرده و مذاکرات با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست را به طور جدی پیش برد.

نتانیاهو و وزرای کابینه راستگرای تاکید دارند در مذاکرات آتی در دوحه، پایتخت قطر و قاهره، پایتخت مصر مواردی چون آتش بس موقت، عدم عقب نشینی نظامیان صهیونیست از غزه، و در عین حال آزادی کامل تمامی اسرا را به طور جدی مطرح خواهند کرد.

بتزالل اسموتریچ و ایتمار بن گویر، از وزرای افراطی کابینه نتانیاهو تهدید کرده‌اند در صورت توقف جنگ در غزه از کابینه ائتلافی کناره گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

705852