وزیر کشور:‌

گزینه منتخب مردم در انتخابات، رئیس‌جمهور همه است

وزیر کشور گفت: مهر تایید مردم و مقام معظم رهبری بر عملکرد فراجا در راستای تأمین امنیت انتخابات برگزار شده طی امسال نشان از مسئولیت‌پذیری و اقتدار فراجا در تمام عرصه ها دارد.

تصویر گزینه منتخب مردم در انتخابات، رئیس‌جمهور همه است

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی با حضور در قرارگاه انتظامی امام علی(ع) که در ستاد فراجا برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه انتظامی برای برگزاری انتخاباتی امن در کشور اظهارکرد: طی امسال شاهد برگزاری چندین دوره انتخابات بودیم که مجموعه انتظامی در تمامی این دوره‌ها بار اصلی این کار را بر دوش داشت و بحمدالله تمامی این ماموریت‌ها در یک امنیت کامل و بسیار ارزشمند برگزار شد که مورد تقدیر مقام معظم رهبری و مردم نیز قرار گرفت و حضور کارکنان انتظامی در حوزه‌های رأی گیری به خودی خود امنیت آفرین است.

وزیر کشور تصریح کرد: تا به این لحظه گزارش‌ها حاکی از برگزاری انتخاباتی منظم و در کمال امنیت بوده است؛ امیدواریم تا پایان رأی‌گیری و شمارش آرا و اعلام رئیس جمهور منتخب شاهد همین نظم و امنیت در سراسر کشور باشیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب ادامه داد: فرد منتخب مردم، رئیس‌جمهور همه است و باید براساس قانون و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند و همه باید در این راه یاری‌گر او بوده تا ان‌شاءالله شاهد پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه‌ها باشیم.

وحیدی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی در دوران شهید رئیسی در جوامع بین المللی جلوه گر شده بود؛ امیدواریم در دولت آینده نیز این روند همچنان ادامه داشته باشد و فرقی نمی‌کند که چه کسی و با چه رویکرد سیاسی بر مسند امور بنشیند بلکه باید در راستای حرکت رو به جلو کشور تلاش کند و از ایجاد حساسیت‌هایی که پس از پایان انتخابات به وجود می آید بپرهیزد و برای بالندگی کشور همه رقابت‌ها به رفاقت‌ها مبدل شود و همه به فکر مسایل کشور باشند.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از ساعت هشت صبح امروز با رقابت میان آقایان دکتر مسعود پزشکیان و دکتر سعید جلیلی در سراسر کشور آغاز شده است.

منبع: ایسنا

705485