اقتدار نظام در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار نظام می‌شود و مردم ضمن حضور پرشور با انتخاب هوشمندانه بهترین گزینه را برای ریاست جمهوری دوره چهاردهم انتخاب می‌کنند.

تصویر اقتدار نظام در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، شهباز حسن پور بیگلری با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۵ تیر افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان در پی دارد. مردم ضمن حضور پرشور در انتخابات مرحله دوم باید با هوشمندی و دقت رئیس جمهوری را انتخاب کنند که در چهار سال آینده بهترین شرایط را از نظر اقتصادی سیاسی فرهنگی اجتماعی و غیره برای کشور رقم بزند.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر حمایت همه جانبه ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف و برنامه‌های آن را به جهانیان ثابت می‌کند و تقویت و استحکام بیشتر پایه‌های حاکمیت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

پوربیگلری تاکید کرد: لازمه حضور مقتدرانه ما در عرصه‌های بین‌المللی به ویژه در حوزه سیاسی و اقتصادی، برخورداری و بهره‌مندی از حمایت گسترده مردمی است و به قطع و یقین، دولت بعد زمانی در پیشبرد امور برنامه‌های کشور موفق خواهد بود که با رای بالای مردم روی کار بیاید.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است که طبق قانون مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، فردی که حتی یک رای بیشتر هم داشته باشد، رئیس جمهور می‌شود اما رای بالای مردم و حضور پرشور آن مردم در انتخابات باعث می‌شود تا رئیس جمهور منتخب به پیشبرد امور بپردازد.

منبع: ایرنا

705398