«چت‌بات هوشمند» ایرانسل بر مبنای مدل زبانی فارسی رونمایی شد

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، از محصول چت‌بات برپایه مدل زبانی فارسی در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، رونمایی کرد.

تصویر «چت‌بات هوشمند» ایرانسل بر مبنای مدل زبانی فارسی رونمایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون،«چت‌بات هوشمند» اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳، در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

ایرانسل از این مدل بزرگ فارسی زبان، در دونسخه کوچک و بزرگ از لحاظ پارامترهای هوش مصنوعی، به عنوان هسته متفکر «چت‌بات» و «ویس‌بات» و با هدف تولید محتوای با کیفیت فارسی و پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان، بهره‌برداری کرده است و در واحد ارتباط با مشتریان، از ویژگی‌های هوشمند آن استفاده می‌کند.

«چت‌بات هوشمند» ایرانسل، با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، به صورت خودکار و دقیق به سؤالات و نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد و تعامل کاملا دوطرفه با آن‌ها دارد. این سرویس که به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته فعالیت می‌کند، با تشخیص نیازهای مشترکان، راه‌حل‌های فوری به آن‌ها ارائه کرده و کاربران را به بخش‌های مختلف خدماتی هدایت می‌کند.

این مدل فارسی زبان علاوه بر پاسخ گویی سؤالات عمومی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و ورزشی، به طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان ایرانسل و با توجه به سابقه سؤال‌های آن‌ها توسعه داده شده است و آماده خدمت رسانی در جهت هوشمندسازی نیازهای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ دیگر است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت کرده است و با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل حوزه‌های فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، پاسخگوی نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان است و همچنین شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

در روز اول الکامپ ۱۴۰۳، ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات در غرفه خود، سرویس فیبرنوری پرو (FTTX Pro) را افتتاح کرد و با انجام تست سرعت، از بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه فیبرنوری ایرانسل با ثبت عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، رونمایی کرد. همچنین ایرانسل در این روز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه 5G-SA خود را با عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، به ثبت برساند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را جا‌به‌جا کند.

یست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، عصر امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر، به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: روابط عمومی ایرانسل

695119