دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ دیدار کردند

دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ بازدید کرد.
تصویر دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی از غرفه ایرانسل در الکامپ دیدار کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ و در آخرین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، با حضور در غرفه ایرانسل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و به میزبانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، از نردیک در جریان آخرین روندهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در حوزه‌های مختلف اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، قرار گرفت.

در طی این بازدید آقامیری با تمرکز بر حوزه‌های فیبرنوری و نسل پنج تلفن‌همراه در غرفه ایرانسل، از اقدام‌های پیشرو ایرانسل در توسعه آخرین نسل‌های شبکه ثابت و همراه تقدیر کرد و فعالیت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، حائز اهمیت دانست.

همچنین در حضور دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، تست سرعت بر بستر شبکه فیبرنوری پرو (FTTX Pro) و شبکه 5.5G ایرانسل صورت گرفت تا بالاترین سرعت‌های اینترنت در شبکه‌های ثابت و سیار که در روز اول نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از آن رونمایی شده بود، بار دیگر به ثبت برسد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت کرده است و با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل حوزه‌های فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، پاسخگوی نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان است و همچنین شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

در روز اول الکامپ ۱۴۰۳، ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات در غرفه خود، سرویس فیبرنوری پرو (FTTX Pro) را افتتاح کرد و با انجام تست سرعت، از بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه فیبرنوری ایرانسل با ثبت عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، رونمایی کرد.

همچنین ایرانسل در این روز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه 5G-SA خود را با عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، به ثبت برساند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را جا‌به‌جا کند.

منبع: روابط عمومی ایرانسل

695118