معاونان و وزرای دولت های گذشته از جلیلی حمایت کردند

جمعی از معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت های نهم و دهم با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

تصویر معاونان و وزرای دولت های گذشته از جلیلی حمایت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت نهم و دهم آمده است: اینک با فضل الهی و مشارکت مردم غیور و ولایت مدار ایران زمین، مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به سرانجام رسیده و نوبت به انتخاب گزینه اصلح از بین نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه جاری رسیده است، ما جمعی از خدمت گزاران مردم، اعضای دولت های نهم و دهم، حمایت همه جانبه خویش را از سعید جلیلی به عنوان گزینه اصلح برای پذیرش مسئولیت دولت چهاردهم، اعلام داشته و از عموم مردم وفادار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور دعوت می نمانیم تا برای صیانت از امنیت و استقلال ملی، اعتلای جایگاه عزتمند نظام اسلامی در منطقه و جهان استمرار عمران و آبادانی ایران اسلامی و به منظور افزایش مشارکت مردم در تحقق برنامه های پیشرفت و تعالی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای کاهش نارضایتی ها و کمبودهای زندگی عموم مردم خصوصا محرومین و مستضعفین با اولویت اشتغال و کارآفرینی، کسب درآمد پایدار برای تشکیل خانواده جوانان آینده ساز در سایه سار رهنمودهای مقام معظم رهبری، به یار صدیق مقام ولایت، استاد سیاست خارجی و پرچمدار امنیت ملی سعید جلیلی رای دهند.

در این بیانیه تصریح شده است: مردم فهیم ما به خوبی واقفند که افزایش مشارکت همه اقشار اعم از زن و مرد روستایی و شهری، دانشگاهی و حوزوی کارگران و کارمندان، بازنشستگان و خانه داران و... و. در انتخابات سرنوشت ساز، باعث سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی و حضور مقتدرانه در عرصه های منطقه ای و جهانی است.

معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت نهم و دهم در این بیانیه بر تداوم خدمات دولت شهید رئیسی و دیپلماسی عزتمندانه به جای فرصت سوزی دولت روحانی و دیپلماسی التماسی تاکید کردند.

این بیانیه توسط محمدرضا اسکندری، مهرداد بذر پاش، رضا تقی پور، علیرضا طهماسبی، مجید جعفر زاده، حمیدرضا حاجی بابایی، محمد حسینی سید، مجید دوستعلی، مهدی زاهدی محمد، مسعود زریبافان، محمد سلیمانی، حسین صمصامی، اسدالله عباسی، فریدون عباسی دوانی، ابراهیم عزیزی، محمد علی آبادی، علیرضا علی احمدی، لطف الله فروزنده، منوچهر متکی، مریم مجتهدزاده، محمدجواد محمدی زاده، عبدالرضا مصری، سید احمد موسوی، محمدرضا میرتاج الدینی، سید مسعود میر کاظمی، محمد ناظمی، مجید نامجو، سید مهدی هاشمی و فاطمه واعظی جوادی امضا شده است.

منبع: ایرنا

694937