برق مشترکان پرمصرف در استان اصفهان قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در صورتی که مشترکان خانگی به هشدارهایی که شرکت ارسال کرده توجه نکنند و مصرف خود را کاهش ندهند، ناچار به قطع برق مشترکان پرمصرف خواهیم بود.
تصویر برق مشترکان پرمصرف در استان اصفهان قطع می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ به دنبال افزایش شدید مصرف برق در کشور و استان اصفهان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در بر ضرورت مدیریت مصرف برق توسط تمامی مشترکین تأکید کرد.

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه کشور در روزهای اخیر با پیک مصرف برق بی‌سابقه‌ای روبرو بوده است، اظهار داشت: باتوجه‌به شرایط کنونی و محدودیت‌های تولید برق، حفظ پایداری شبکه برق استان نیازمند همکاری تمامی مشترکان است.

وی افزود: از تمامی مشترکان درخواست داریم در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و با رعایت الگوی مصرف به ما در گذر از این شرایط کمک کنند.

مرادی با اشاره به اینکه قطع برق مشترکان پرمصرف به‌عنوان آخرین راهکار برای حفظ پایداری شبکه در نظر گرفته می‌شود، گفت: درصورتی‌که مشترکان خانگی به هشدارهایی که شرکت ارسال کرده توجه نکنند و مصرف خود را کاهش ندهند، ناچار به قطع برق مشترکان پرمصرف خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تصریح کرد: این تصمیم به‌منظور جلوگیری از خاموشی‌ها برای سایر مشترکان و حفظ پایداری شبکه اتخاذ می‌شود.

وی بیان کرد: مشترکان خانگی که بیش از دو برابر الگوی مصرف تعیین شده برق مصرف می‌کنند در اولویت قطع برق قرار دارند.

منبع: فارس

753093