آماده‌باش سراسری صنعت برق کشور در گرمترین روز سال

جلسه ویژه عبور از سخت ترین روزهای گرم تابستان جاری با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق کشور برگزار شد.
تصویر آماده‌باش سراسری صنعت برق کشور در گرمترین روز سال

به گزارش سایت خبری پرسون، در جلسه ویژه عبور از سخت ترین روزهای گرم تابستان جاری، همایون حایری معاون وزیر نیرو ضمن تشکر از حضور ٢٤ ساعته مدیرعامل شرکت توانیر و ایجاد فضای آرامش در صنعت برق برای تامین برق پایدار تمامی مشترکین؛ از همکاری مدیران عامل شرکتها تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت توانیر از مدیران عامل شرکتهای توزیع و برق منطقه ای که در گرمترین روز سال با دقت و وسواس موضوع تامین برق شعب اخذ رای و همچنین مشترکین را پیگیری می کنند، قدردانی کرد.

رجبی مشهدی با اشاره به ورود موج جدید گرما و افزایش دما در اکثر نقاط کشور، پیش بینی کرد: میزان تقاضای مصرف برق در هفته آتی از ٧٥ هزار مگاوات عبور کند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان لزوم آمادکی هر چه بیشتر شرکتها در روزهای آتی بر اجرای دقیق و منظم برنامه های مدیریت بار کلیه بخشها تاکید کرد .

رجبی مشهدی با تاکید بر موضوع کشف و امحا رمز ارزهای غیر مجاز به مدیران عامل شرکتها تاکید کرد به این موضوع و اختصاص پاداش به معرفی کنندگان استخراج رمزارز غیرمجاز به طور ویژه توجه کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان به شرکتها تاکید کرد: با دعوت و جلب مشارکت حداکثری هموطنان استان خود به شرکت در پویش باانرژی و بهره مندی از میلیونها جایزه ارزنده به صنعت برق برای تامین برق پایدار در این روزهای گرم کمک بیشتری کنند.

منبع: تسنیم

705464