فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:

شورا و شهرداری قزوین آماده برنامه های ایام محرم و ماه عزاداری

فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:مجموعه شورا و شهرداری قزوین در راستای وظایف و اهداف خود از برنامه های ایام محرم و سوگواری اباعبداله الحسین (ع) به طور ویژه حمایت می کند.
تصویر شورا و شهرداری قزوین آماده برنامه های ایام محرم و ماه عزاداری

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ علی فرمانی رییس شورا با اشاره به در پیش بودن ایام محرم اظهار کرد: در شورای ششم اجرای برنامه‌های فرهنگی ومذهبی در اولویت قرار دارد و در کنار توجه به توسعه و پیشرفت شهر به فرهنگ و تقویت هویت دینی و انقلابی مردم نیز توجه ویژه ای شده است.

وی با اشاره به حمایت ویژه شورا و شهرداری قزوین از برنامه های ایام محرم خاطر نشان کرد: مدیریت شهری برنامه های ویژه خود برای ایام محرم را ارایه نماید تا بتوانیم آنها را به سمع و نظر شهروندان برسانیم.
به گفته فرمانی، باید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با مدیریت و مشارکت حداکثری مردم انجام شود و مدیریت شهری نیز بستر لازم برای اجرای برنامه‌ها را فراهم کند.
وی تصریح کرد: اگر از مکتب امام حسین (ع) غفلت کنیم گویا از آزاد مردی غفلت کرده ایم پس باید بیش ازگذشته در احیای این مکتب تلاش شود.
فرمانی در ادامه جلسه که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزارشد در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه عوامل سازمان زیباسازی اظهار کرد:از زحمات و تلاشهای مدیر این سازمان و عوامل آن به جهت فضاسازی شهری در چند ماه اخیر قدردانی می کنم همچنین با توجه به اهمیت این سازمان به عنوان پیشانی شهرداری و نقش آن در رضایتمندی شهروندان ضرورت دارد تا بودجه موردنیاز در زمان خود اختصاص یابد .
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از سازمانهای شهرداری که در مناسبتها فعالیت خوبی ندارند و حتی به وظایف ذاتی خود نیز عمل نمی کنند بودجه های خوبی می گیرند و این درحالی است که سازمان زیباسازی با برنامه های متعدد و فضاسازی شهری در مناسبتهای مختلف بودجه مورد نیاز را دریافت نمی کند.
فرمانی تاکید کرد با توجه به درپیش بودن ایام محرم و صفر و مراجعه هیاتها و تکایا برای مساعدت ضرورت دارد تا درراستای حمایت از فعالان مذهبی و همچنین فضاسازی شهر نگاه ویژه ای در تخصیص بودجه سازمان زیباسازی صورت گیرد .
رییس شورای اسلامی شهرقزوین در بخش دیگری از این جلسه که پیرامون بوستان مادرو کودک برگزار شد اظهار کرد: مدیریت شهری نسبت به برقراری ایمنی ترافیکی برای تردد شهروندان به بوستان مادر کودک اقدام کند.
به گفته فرمانی همچنین برای رفاه حال شهروندان از مسیر راه آهن مسیر ورود وخروج به بوستان تعبیه شود تا شهروندان مسیر طولانی را برای ورود به بوستان طی نکنند .

694826