بهسازی جاده نسیم شمال یک پروژه ملی است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بهسازی جاده نسیم شمال به عنوان یک پروژه ملی در فا اول 30 میلیارد تومان هزینه داشته است

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، حکمت اله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر اینکه پروژه بهسازی نسیم شمال یکی از مطالبات اصلی مردم و شورای پنجم شهر است تصریح کرد: بهسازی جاده نسیم شمال، بدون تردید یک پروژه ملی است چرا که مسیر تردد بسیاری از خودروهای سراسر کشور محسوب می شود و به واقع نقش کریدور مهمی را در حمل و نقل کشور ایفا می کند.

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به این که برای این پروژه از بهترین تکنولوژی های روز جهان استفاده شده است گفت: نکته قابل توجه در پروژه نسیم شمال این است که در قسمت زیرین‌ آن یک بیس تثبیتی با لایه بتنی به ضخامت ۲۵ سانتیمتر سیمان توسط دستگاه های خاص ریخته شده است.

داودی با اشاره به وجود باغستان‌ سنتی قزوین در این پروژه تاکید کرد: در جریان بهره برداری از کمربندی نسیم شمال کوچکترین تعرضی به باغستان سنتی قزوین و محیط زیست صورت نگرفته و برابر مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی همان مسیر سابق بازسازی شده است وی اظهارداشت: برای تامین ایمنی سرنشینان خودروها و حفظ مسیر برای سالیان متمادی، تمام چراغ های مسیر تعویض شده است.

داودی یادآورشد: خط کشی مسیر، نصب گاردریل و تامین تجهیزات ایمنی در فاز اولا کمربندی شمالی پیش بینی واجرا شده و امیدواریم با بهره برداری از این کمربندی شاهد سوانح ناگوار در این مسیر پر تردد و مهم نباشیم و بتوانیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

حکمت الله داودی گفت: فاز بعدی این پروژه نیز ‌در حال انجام است و خاکبرداری های آن انجام شده و اگر شرایط جوی اجازه دهد امیدواریم ‌تا قبل از پایان شورای پنجم آن را به سر انجام‌ برسانیم.

منبع: روابط عمومی شهرداری قزوین

221757

مطالب مرتبط