فرماندار نقده؛

ماجرای درگیری در روستای ساخسی تپه نقده چه بود؟

فرماندار نقده اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص هتک حرمت در درگیری روستای ساخسی تپه را تکذیب کرد و گفت: علت درگیری در این روستا اختلاف بین دیوار مشترک بین طرفین بوده که منجر به کشته شدن یک فرد و زخمی شدن تعدادی از اهالی روستا شده است.
تصویر ماجرای درگیری در روستای ساخسی تپه نقده چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون در آذربایجان‌غربی، منوچهر شاکر فرماندار نقده در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون، با اشاره به درگیری در روستای ساخسی تپه نقده اظهار داشت: در روستای ساخسی تپه 2 طایفه کرد و ترک که به طور مسالمت‌آمیز در روستا زندگی می‌کنند طی روز گذشته بین 2 فرد به علت وجود دیوار مشترک اختلافی به وجود می‌آید که در اثر این اختلاف درگیری شدیدی بین اهالی روستا اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: بر اثر این درگیری یک نفر با سلاح سرد به قتل می‌رسد و تعدادی مجروح و به بیمارستان انتقال می‌یابد.

فرماندار شهر نقده ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی عنوان کرد: با توجه به درگیری و قتل یک فرد شدت درگیری افزایش یافته و باعث رعب و وحشت در بین افراد روستا و کودکان و زنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به محض وقوع حادثه دادستان شهرستان و فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و فرمانداری به این موضوع ورود پیدا می‌کنند.

شاکر خاطرنشان کرد: این موضوع یک درگیری و نزاع شخصی بوده و هیچ گونه هتک حرمتی در این درگیری انجام نشده و شیطنت‌های فضای بر این موضوع دامن زده و شایعه پراکنی کرده‌اند که مراجع قضایی پیگیر افرادی که اخبار کذب منتشر می‌کنند خواهد بود.

337174

نظرات شما ( 1 نظر )

وتوچع |
یکشنبه 14 شهریور 140016:33
درگیریها درکوهدشت فاجعه انگیز است که این درگیری به حساب نمی‌آید و خیلی سرپوشانی میشود