رییس شورای حل اختلاف استان قزوین خبر داد:

مصالحه، پایان پرونده نزاع دسته جمعی در شهر خاکعلی

رییس شورای حل اختلاف استان قزوین از پایان اختلاف چندین ساله دو طایفه بزرگ در شهر خاکعلی با تلاش شورای حل اختلاف بشاریات خبر داد.
تصویر مصالحه، پایان پرونده نزاع دسته جمعی در شهر خاکعلی

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری در این خصوص اظهار کرد: در پی بروز اختلاف بین دو طایفه بزرگ در شهر خاکعلی در سال های گذشته چندین فقره پرونده حقوقی و کیفری با موضوعات مختلف در محاکم قضایی استان تشکیل شده بود که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده برای صلح و سازش به شورای حل اختلاف حوزه قضایی بشاریات ارجاع گردید.

وی ادامه داد: به همین منظور با تلاش اعضای شعب و در قالب پویش "چله شهدای خدمت" و استفاده از ظرفیت صلح یاران، معتمدین محلی با تلاشهای رییس حوزه قضایی و همراهی بخشدار و شهردار خاکعلی این پرونده منجر به صلح و سازش گردید.
حیدری افزود: با مصالحه این پرونده، ضمن جلوگیری از بروز درگیری های احتمالی، بیش از 9 پرونده جاری در دادگاه حوزه قضایی بشاریات و محاکم قضایی استان نیز مختومه شد.
رییس شورای حل اختلاف استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولین بخش بشاریات در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در هفته قوه قضاییه و در راستای توسعه حل اختلاف و فرهنگ سازی صلح و سازش در استان، پرونده های بیشتر منجر به صلح و سازش گردد

693547