تحریم انتخابات نتیجه ای جز اضمحلال ایران ندارد

حسین افضلی نوشت: یک تصور و تحلیل غیر واقع در بین تحریم کنندگان انتخابات وجود دارد که چنانچه اصلاح نشود به هیچ وجه نمی توانند تصمیم درستی اتخاذ نمایند:
تصویر تحریم انتخابات نتیجه ای جز اضمحلال  ایران ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، آنها فکر می کنند انتخابات را تحریم می کنند و این تحریم را ادامه می دهند تا رژیم از درون دچار اختلاف و اضمحلال شود اما انحصار طلبان برای این طرح پادزهر خطرناکی را طراحی نموده اند و آن خالص سازی است با خالص سازی به روش کره شمالی احتمال دو دستگی درون نظام به کمترین حد می رسد و حکومت مرکزی با بهره گیری از قدرت متمرکز نظامی و انتظامی و استفاده از پول نفت و گاز و معادن و دیگر ذخایر و ظرفیت های ایران ده ها سال به قدرت طلبی و حکومت خود ادامه خواهد داد.

دوم اینکه فرض گیریم تحریم کنندگان ده یا ۱۵ سال دیگر بتوانند به هدف خود دست یافته و حکومت را تغییر دهند آبا در آن زمان ایران همان ایران امروز است ؟

قرن حاکمیت نفت بر حمل و نقل جهان به پایان رسیده و جهان در حال گذار از انرژی فسیلی به سایر انرژی ها از جمله خورشید،باد، هسته ای و حتی نسل جدید نیروگاه های ذغال سنگ است و برق مورد نیاز خودرو های برقی از طرق فوق تامین می گردد.

نفت تا حدود ۱۵ سال دیگر ارزشمند است و بعد از آن قیمت نفت به مرور به حدود ۲۰ تا سی دلار خواهد رسید و ملت ایران و نسل های آینده فرصت‌های طلایی فروش نفت ۷۰ تا ۸۰ دلاری به عنوان سرمایه بین نسلی را برای همیشه از دست خواهند داد.

ذخایر مس و طلا و دیگر ذخایر تخلیه خواهد شد و ایران به دلیل تحریم و عدم سرمایه گذاری خارجی و عدم عضویت در FATF از کریدور های بین حذف و کریدور های جدید با سرمایه گذاری صدها میلیارد دلاری جایگزین ایران به عنوان‌ کریدور اصلی شرق به غرب خواهند گردید.

در این ۱۵ سال سرمایه ها و فرصت های بسیاری را برای همیشه از دست خواهیم داد و سرزمین سوخته با ملتی منفعل و فرهنگی فروپاشیده تحویل نسل های آینده خواهد گردید.

لذا استدلال های تحریم کنندگان انتخابات هر چه که باشد نتیجه ای جز ویرانی و اضمحلال ایران به دنبال نخواهد داشت.

بنا بر این رای به دکتر پزشکیان به دلایل فوق تنها چاره پیش روی جریان های منتقد دوستدار ایران است.

منبع: روزنو

694720