حملات مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی

مقاومت فلسطین امروز (یکشنبه) نیز از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن تجهیزات نظامی این رژیم خبر داد.

تصویر حملات مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک نفربر زرهی «سزارت» و یک بولدوزر نظامی نوع «D9» را با راکت یاسین ۱۰۵ در جنوب محله تل الهوا واقع در شهر غزه هدف قرار داده است.

این گردان‌ها همچنین دو تانک «مرکاوا» را با راکت یاسین ۱۰۵ در محله الشجاعیه واقع در شهر غزه منهدم کرد.

همچنین نیروهای شهید «عمر القاسم» اعلام کرد که با مشارکت گردان‌های شهداء الأقصی محل استقرار نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیستی در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه را با خمپاره ۶۰ میلی‌متری هدف قرار داده است.

سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که پایگاه نظامی «ناحل عوز» را با موشک‌های نوع ۱۰۷ هدف قرار داده است.

از سوی دیگر گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در بیانیه ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ عملیات علیه ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده و درگیری های شدیدی با نظامیان صهیونیست داشته است.

در این بیانیه آمده است که گردان های شهدای الاقصی تجمعات نیروهای دشمن و تجهیزات جنگی آن‌ها در محورهای درگیری در نوار غزه را هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت نزدیک به ۹ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری های شدید بین نیروهای اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف نوار غزه از جمله منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه و رفح در جنوب نوار غزه در جریان است. ارتش رژیم صهیونیستی طی جنگ به ویژه هفته های اخیر در کمین های مقاومت فلسطین گرفتار و شماری از نظامیان خود را از دست داده است.

این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است. در همین راستا، رسانه صهیونیستی «زمان» اخیرا با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرد: وعده های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر طی بیش از هشت ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع: ایرنا

694684