ضربات سنگین حمله فلسطین به صهیونیست‌ها

منابع رسانه‌ای امروز (جمعه) از ضربات سنگین رزمندگان فلسطینی در نوار غزه بر صهیونیست‌ها و حمله راکتی به شهرک های مجاور این باریکه خبر دادند.

تصویر ضربات سنگین حمله فلسطین به صهیونیست‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که سه حادثه سخت برای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه رخ داده است و طبق گزارش‌ها اشغالگران ضربات سنگینی را دریافت کرده‌اند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که طی ساعات گذشته سه نظامی صهیونیست در محله «الشجاعیه» در شهر غزه به هلاکت رسیده و چند نظامی دیگر این رژیم نیز زخمی شدند.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما از فاصله صفر با نیروهای دشمن در حال نفوذ به محله الشجاعیه در شرق شهر غزه به شدت درگیر هستند.

در این بیانیه آمده است: مجاهدان ما نظامیان اشغالگر را در محله الشجاعیه کشته و زخمی کردند و بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر برای تخلیه آنها در منطقه درگیری فرود آمدند.

همزمان منابع رسانه‌ای صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های مجاور نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که چند راکت از غزه به سمت شهرک‌های مذکور شلیک شد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

منبع: ایرنا

694311