در روز انتخابات همه ایرانیان در پای صندوق رای حاضر شوند

وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: جمعه (هشتم تیر) فرصت سرنوشت ساز برای کشور است و باید تلاش کنیم در این روز مهم همه ایرانیان در پای صندوق رای حاضر شده و در خانه نمانند.

تصویر در روز انتخابات همه ایرانیان در پای صندوق رای حاضر شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمحمد بطحایی دوشنبه شب در جمع هواداران مسعود پزشکیان در ستاد مردمی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرج افزود: با حضور ۶ نامزد انتخاباتی ۶ مسیر داریم که باید انتخاب کنیم که چهار سال آینده از کدام مسیر حرکت کنیم ؟

وی بیان کرد: کشور با مسایلی در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و غیره مواجه است و باید در انتخابات تصمیم بگیریم که از کدام راه مسایل حل شود .

وزیر پیشین آموزش و پرورش به ویژگی های مسعود پزشکیان اشاره کرد و گفت: خانه پزشکیان مانند خانه معلمان است درحالی که به عنوان جراح قلب می تواند میلیون ها تومان درآمد داشته باشد اما خانه فرسوده و ساده دارد.

وی اضافه کرد: چندی پیش ویدئویی از یک نماینده مجلس که سه دوره با پزشکیان هم دوره بوده دیده شده که به عنوان اصولگرایی که خط سیاسی متفاوت با پزشکیان دارد گفته دل پزشکیان فقط برای مردم می‌تپید و منافع مردم و کشور برایش مهم است .

بطحایی گفت: دل پزشکیان برای ایران و جوانان ایرانی است و می دانیم که امروز برخی از دانش آموزان با برنامه‌ریزی به دنبال مهاجرت به کشورهایی هستند که آوردن اسم آنها خجالت‌آور است .

وزیر سابق آموزش و پرورش یاد آور شد: پزشکیان با برنامه‌ریزی دل این دانش آموزان را نیز محکم خواهد کرد .

وی که دراین بخش ازسخنان خود با تشویق حاضران همراه بود گفت: پزشکیان اخلاق را فدای سیاست نمی کند بنابراین همه امتیازش خدمت به کشور است اما برای خدمت نباید اخلاق را زیر پا گذاشت .

وی اضافه کرد: پزشکیان معتقد است که این انقلاب اسلامی با همه خون‌هایی که ریخته شده امکان درست شدن دارد .

بطحایی تاکید کرد: در روز جمعه هرکدام از ما در خانواده افرادی داریم که دلسرد هستند بنابراین ما معلمان افرادی که تمایل به رای دادن ندارند را باید پای صندوق های رای آورده و به پزشکیان رای دهیم .

وی یادآور شد: در مناظره و فضای مجازی گفته شده بطحایی خودش را به آب و آتش می زند تا در دولت چهاردهم پست بگیرد اما خواهید دید که پس از رییس جمهور شدن پزشکیان او با هیچ کدام از ما عقد برادری ندارد و گفته است که برای نجات ایران افراد متخصص و صادق می‌خواهد بنابراین قرار نیست اگر سخنرانی کردیم سهم هم بخواهیم.

وی در پایان به صفات پزشکیان بازهم اشاره کرد و افزود: پزشکیان قول داده از کسانی که حرف حق زدند و به ناحق گرفتار شدند دفاع کند و تمام تلاش را خواهد داشت از جمله معلمان چراکه او آدم بی باکی است .

منبع: ایرنا

693998