حمله تند زاکانی به پزشکیان و ظریف/ برخی افراد باید محاکمه می‌شدند چطور راست راست می‌چرخند؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید یه کارکرد بزرگ تحولی را در دستور کار بگذاریم. در کشور قابلیت‌های زیادی وجود دارد و نیز چالش‌هایی که می‌تواند مانع رسیدن به قله‌های افتخار شود.
تصویر حمله تند زاکانی به پزشکیان و ظریف/ برخی افراد باید محاکمه می‌شدند چطور راست راست می‌چرخند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست خبری علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خبرگزاری تسنیم از دقایقی پیش آغاز شد.

وی در ابتدای این نشست خبری اظهار کرد: شهید رئیسی جهت دولت را اصلاح کرد. باید یک کارکرد بزرگ تحولی را در دستور کار بگذاریم. در کشور قابلیت‌های زیادی وجود دارد و نیز چالش‌هایی که می‌تواند مانع رسیدن به قله‌های افتخار شود.

زاکانی گفت: این چالش‌ها عمدتاً معطوف به معیشت مردم است و در کنار آن، امکانات گسترده‌ای نیز برای آبادانی و پیشرفت وجود دارد. باید به سمت عینیت بخشی به آنها حرکت کنیم تا از ایران یک کشور قوی و پیشرفته بسازیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین ادامه داد: کسانی که کار نکردند، امروز مدعی هستند. نمونه‌اش وزیر خارجه قبلی است که نظراتش را دیروز شنیدیم و من فردا با عدد و رقم جوابش را خواهم داد. برخی افراد باید محاکمه میشدند. چطور راست راست می‌گردند؟ کسانی که در موضوع کرسنت آن جنایت را کردند، باید پاسخگو باشند. این از قصور و تقصیر عادی گذشته و عامدانه یک مسیری رفته شده است.

وی افزود: بنده ۱۴بسته تحولی را اماده کردم که عبارتند از یارانه انرژی، این بسته امکان بسیار خوبی که توجه به دهک های اجتماعی را کاملا زیر و رو می کند. فقر مطلق قطعاً از ایران انگونه محو‌میشود که نسبت به گذشته همه تعجب کنند.

زاکانی بسته دوم را ایجاد هوشمندسازی کشور و برقی سازی دانست و گفت: این بسته امکانی را ایجاد میکند تا رفاه مردم در بالاترین سطح ایجاد شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: بسته دیگر‌ ناظر به امنیت عذایی و کشاورزی است. با یک ارامشی می شود کاری کرد که شاهد ثبات، قیمت مناسب برای مصرف کننده و صادرکننده باشیم.

وی تأکید کرد: نسبت ظرفیت زنان در جامعه غافل هستیم. رسالت زن در محوریت خانواده، با رسالت اجتماعی‌اش در حوزه علم و مدیریت و... نه تنها تضاد ندارد، بلکه مقوم همدیگر هستند. حضور زنان در دولت من از دولت‌های قبل بیشتر خواهد بود.

زاکانی افزود: در شهرداری، همکاری کامل با دولت داشتیم و دولت شهید رئیسی هرکجا که نیاز بود کمک می‌کرد؛ کاری که در دولت آقای روحانی انجام نمی‌شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قوی‌ترین وزیر کابینه ما باید وزیر آموزش و پروش باشد، ادامه داد: معلم بجز دغدغه پرورش دانش‌آموزانش نباید دغدغه دیگری داشته باشد.

وی گفت: حذف ارز از نوسانات و ایجاد زمینه تلاطمات در زندگی مردم و در کنارش تقویت پول ملی، از رئوس مد نظر ماست. ما ترکیه را مثال زدیم، رفتند چسبیدند به جاده‌های آن. امنیت ما خدشه‌بردار نیست چون به ملت تکیه دارد.

زاکانی ادامه داد: حال کشور طوری نیست که نیاز به نجات داشته باشد. هرکس به هر میزان بتوان جاگاه کشور را بالاتر ببرد، باعث افتخار است و این از عهده یک فرد برنمی‌آید و مردم توان آن را دارند.

منبع: آنا

693170