انتقاد نماینده مجلس از بی‌اخلاقی مشاور پزشکیان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به بی‌اخلاقی مشاور پزشکیان در برنامه زنده تلویزیونی گفت: متاسفانه این‌ها هنوز خود را طلبکار می‌دانند و تحمل شنیدن ندارند.

تصویر انتقاد نماینده مجلس از بی‌اخلاقی مشاور پزشکیان

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل کوثری با اشاره به بی اخلاقی صورت گرفته از سوی مشاور مسعود پزشکیان در میزگرد فرهنگی صدا و سیما، بیان کرد: بالاخره این‌ها هنوز که هنوز است خودشان را طلبکار می‌دانند در صورتی که در دولت گذشته واقعا پرونده و شناسنامه این طیف منفی است. هنوز خودشان را طلبکار می‌دانند فلذا تحمل ندارند.

وی در ادامه اظهار کرد: می‌بینیم که اگر از آنان سوالی می‌شود و یا موردی از طرف مخالف نسبت به آنان مطرح می‌شود، این ها خیلی سریع عصبانی شده و خیال می‌کنند که همه باید تابع این‌ها باشند. در صورتی که خلاف این را در جامعه و فضای مجازی از خود مطرح می‌کنند. تازه مظلوم نمایی هم می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این‌ها باید بدانند در نظامی زندگی می‌کنند که تحمل نظام بسیار بالاست. اگر می‌خواهند فعال سیاسی و فعال فرهنگی باشند باید صبر و حوصله خود را بیشتر کنند. اگر این حالت طلبکارانه را ادامه داده و انتظار داشته باشند که همه تابع آنان باشند، بزرگ‌ترین اشتباه را کردند.

منبع: ایسنا

693309