ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته

نماینده عرب «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز (یکشنبه) در سخنانی اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق نوار غزه فرو رفته و غرق شده است.

تصویر ارتش رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه فرو رفته

به گزارش سایت خبری پرسون، «احمد الطیبی» رئیس «فهرست یکپارچه عربی» در کنست در گفت‌وگو با «الجزیره مباشر» در این باره اظهار داشت: ۱۵۰ هزار معترض شنبه به خیابان‌ها آمدند و خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل و لزوم بازگشت همه اسرا به خانه‌های خود شدند.

وی گفت: بر اساس شهادت خود کارشناسان امنیتی و نظامی اسرائیل، اسرائیل در باتلاق جنگ غزه فرو رفته است.

وی ادامه داد: اعتقاد اکثریت اسرائیلی‌ها این است که نتانیاهو ‌جنگ در غزه را برای انگیزه‌های عینی به راه نیانداخته است، بلکه بیشتر این جنگ در راستای انگیزه‌های سیاسی شخصی است.

الطیبی افزود: شعار پیروزی مطلق شعاری دروغین است که محقق نشده و نخواهد شد. افکار عمومی اسرائیل در نتیجه پیروزی‌های خاص مقاومت پریشان است.

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی همچنین اضافه کرد: نتانیاهو اسرائیل را از نظر عملکرد نظامی و اقتصادی به سمت شکست کامل سوق می‌دهد و امروز مخالفان او بیشتر شده و هر روز فریاد برکناری وی را سر می‌دهند.

به گزارش ایرنا، جنگ علیه غزه که وارد دویست و پنجاه و چهارمین روز شده است به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر برقراری آتش‌بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می‌دانند.

منبع: ایرنا

682855