جنبش حماس شهادت فرمانده حزب‌الله را تسلیت گفت

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شهادت «طالب سامی عبدالله» از فرماندهان برجسته جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله در حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به ساختمانی در روستای جویا را تبریک و تسلیت گفت.

تصویر جنبش حماس شهادت فرمانده حزب‌الله را تسلیت گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، جنبش حماس امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که شهید سامی عبدالله رشادت‌های زیادی در دفاع، حمایت و مشارکت قهرمانانه در نبرد مردم فلسطین در جنگ طوفان الاقصی از خود نشان داد و پس از عمری جهاد و مشارکت در حملات متعدد علیه اهداف دشمن صهیونیستی و تخریب سنگرهای آن در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی به افتخار شهادت نائل گشت.

براساس گزارش النشره، جنبش حماس اعلام کرد: راه آزادسازی قدس و مسجد الاقصی تلاش، فداکاری و خون نیروهای مقاومت از امت عربی و اسلامی است. ما در جنبش حماس شهادت طالب عبدالله، فرمانده برجسته مقاومت اسلامی حزب‌الله را که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در روستای جویا در عصر سه‌شنبه به شهادت رسید تسلیت می‌گوئیم و از تلاش‌ها، مشارکت‌ها و پشتیبانی‌های برادرانمان در جنبش حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان در جریان نبرد طوفان الاقصی قدردانی و تمجید می‌کنیم.

جنبش حماس همچنین تاکید کرد: این خون‌های پاک گریبانگیر رژیم غاصب صهیونیستی و ارتش فاشیست آن خواهد شد و در نقطه مقابل، الهام‌بخش ملت و امت ما برای ادامه راه مقاومت و رشادت و هموارکننده راه آزادسازی قدس و مقدسات خواهد بود.

جنبش حزب‌الله لبنان امروز از شهادت چهار تن از مبارزان خود از جمله یک فرمانده نظامی در حمله رژیم صهیونیستی به شهر جویا در جنوب لبنان خبر داده و اعلام کرده بود که «طالب سامی عبدالله»، ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهان این جنبش که اهل شهرک عدشیت در جنوب لبنان بود، در این حمله به شهادت رسیده است.

منبع: ایسنا

682374