بیانیه حماس درباره اسرای رژیم صهیونیستی

حماس اعلام کرد: مقاومت هنوز شمار زیادی اسرا را در اختیار دارد و قادر به افزایش تعداد آنها است همانطور که در عملیات اخیر در اردوگاه جبالیا این کار را انجام داد.

تصویر بیانیه حماس درباره اسرای رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این گروه هنوز شمار زیادی اسیر دارد و اسرای بیشتری را خواهد گرفت.

این گروه در ادامه تاکید کرد که آنچه ارتش رژیم اشغالگر درباره آزادی چند اسیر پس از 8 ماه اعلام کرده است، شکست راهبردی آنها در غزه را تغییر نمی دهد.

مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه افزود که آنچه رسانه ها در مورد مشارکت آمریکا در عملیات جنایتکارانه منتشر کردند، همدستی و مشارکت کامل دولت واشنگتن در جنایات جنگی را ثابت می کند.

حماس همچنین اعلام کرد: مقاومت هنوز شمار زیادی اسرا را در اختیار دارد و قادر به افزایش تعداد آنها است همانطور که در عملیات اخیر در اردوگاه جبالیا این کار را انجام داد.

این گروه خاطر نشان کرد که ارتش اشغالگر تروریست یک کشتار هولناک علیه غیرنظامیان در مرکز اردوگاه پناهجویان النصیرات انجام داد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه در جریان یک عملیات جنایتکارانه، برای آزادی 4 تن از اسرای خود بیش از 200 تن از غیرنظامیان فلسطینی را به شهادت رساند.

در این عملیات یکی از فرماندهان ارشد این رژیم به نام «آرنون زامورا» به هلاکت رسید.

ارتش ژیم صهیونیستی اسامی این چهار صهیونیست را نوعا ارگمانی، الموع مئیر، اندری کزلوف و شلومی زی اعلام کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی وضعیت چهار اسیر صهیونیست را خوب توصیف کرد ولی در عین گفت که آنها به بیمارستان تل‌هشومیر منتقل شدند.

منبع: تسنیم

681630