اعلام حمایت شورای وحدت از کاندیداتوری پورمحمدی

شورای وحدت اصولگرایان از کاندیداتوری مصطفی پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.
تصویر اعلام حمایت شورای وحدت از کاندیداتوری پورمحمدی

به گزارش سایت خبری پرسون، شورای وحدت اصولگرایان از کاندیداتوری مصطفی پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به نقل از روابط عمومی شورا ی وحدت، روزگذشته چهارمین گردهمایی کشوری با حضور یکصد نفر از رؤسای استانی شورای وحدت، دبیران کل احزاب و رؤسای کمیته های اقشار درتهران برگزار و دو موضوع تقویت وتوسعه تشکیلات شورای وحدت و گزینش نامزد مورد حمایت شورای وحدت در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر موردبررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است در رابطه با موضوع تقویت و ارتقاء فعالیت های شورای وحدت، ضمن اشاره به بلوغ سیاسی تشکیلات و اهمیت افزایش توانمندی در معرفی نامزدها درانتخابات شوراها،مجلس و… تاکید شد این نامزدها می بایست از اعضا وچهره های مرتبط با تشکیلات باشند.

علاوه بر این، حاضران در این نشست توافق کردند که شورای وحدت باید از واحد آموزشی و پژوهشی توانمند با هدف تولید و ارائه جزوات تحلیلی برخوردار باشد و به همین دلیل ضرورت دارد شورای وحدت برنامه سالانه استانی و ملی خود را تدوین نماید.

در دومین بخش ازچهارمین نشست شورای وحدت، اعضا، به ارزیابی نحوه گزینش وتایید صلاحیت نامزد های ریاست جمهوری، آرایش تایید شدگان و تناقضات در این موارد پرداخته و نقدهایی جدی را مطرح نمودند.

در ادامه بحث ۵ نفرازنامزدها ی ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفته ونقاط قوت وضعف آن ها بیان گردید و در بخش پایانی این بحث پس از استماع نقطه نظرات حجت الاسلام والمسلمین آقای مصطفی پورمحمدی، سوابق و خدمات ایشان دربیش از چهار دهه گذشته مورد کنکاش قرار گرفت. در نهایت و در چارچوب رای گیری شرکت کنندگان در نشست باتفاق آرا تصویب کردند شورای وحدت باقاطعیت و باتفاق آرا از نامزدی حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی حمایت نموده و همه ظرفیت های سیاسی و تبلیغاتی خود را برای انتخاب ایشان بکار خواهد گرفت.

علاوه بر این مصوب شد شورای وحدت با توجه به شکننده بودن آرایش نامزد های ارزشی و ولایی برضرورت رایزنی با آن ها در صورت بحرانی شدن شرایط و اتخاذ بهترین تصمیم تاکید می نماید.

گفتنی است در این جلسه که با ریاست دکتر منوچهر متکی و دکتر شهاب الدین صدر پیگیری شد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی نیز برای دقایقی حضور یافته و به بیان نقطه نظراتش برای حاضرین پرداخت. وی در این رابطه ضمن تاکید بر این مساله که تنها با هدف انجام وظیفه در قبال میهن اسلامی و مردم شریف کشور پا به عرصه رقابت ها گذاشته است، افزود: تا انتهای این مسیر بر عهد و قراری که با پروردگار و مردم کشورم بسته ام پایبند بوده و در دولت قرار، موضوع رسیدگی به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی در اولویت اصلی خواهد بود.

دکتر منوچهر متکی ضمن اشاره به همراهی و همکاری جامعه روحانیت مبارز و شورای وحدت از ابتدای تاسیس این شورا، بر لزوم سازماندهی هر چه مناسب تر امکانات و ظرفیت های شورای وحدت برای حمایت از حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی تاکید کرده و خواستار حل مشکلات مردم در سایه توفیقات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری شدند.

در خاتمه گفتنی است شهاب الدین صدر نیز به عنوان رییس ستاد های مردمی شورای وحدت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.

منبع: مهر

682183