متکی خبر داد:

حمایت شورای وحدت، از رئیس جمهور

سخنگوی شورای وحدت با اعلام حمایت این شورا از برنامه های ابراهیم رئیسی گفت: شورای وحدت برای موفقیت برنامه اعلامی رئیس ‌جمهور تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.
تصویر حمایت شورای وحدت، از رئیس جمهور

به گزارش سایت خبری پرسون، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در پایان چهلمین جلسه هیات عالی این شورا، به شرح مباحث و تصمیمات اتخاذ شده پرداخت و با اشاره به فرایند استقرار دولت جدید و برگزاری مراسم باشکوه تنفیذ، تحلیف و روند معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس، گفت: هیات عالی شورای وحدت بار دیگر حمایت کامل خود از حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی را اعلام نموده و تاکید دارد که برای موفقیت برنامه اعلامی رئیس ‌جمهور تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.

وی افزود: این حمایت برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، شناخت از شخصیت و مواضع آقای رئیسی و رای اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در انتخابات است.

سخنگوی شورای وحدت همچنین به ادامه دور جدید فعالیت شورای وحدت در کشور اشاره کرد و گفت: موج پدید آمده از تشکیل شورای وحدت و گسترش آن در فضای سیاسی کشور با مشارکت روحانیت، احزاب، اقشار و چهره‌های موثر و ذی‌نفوذ در استان‌ها و با رویکردی خردورزانه، شفاف و ‌تکیه بر نظرات و آراء جمعی هم اینک به یک مطالبه جدی برای تداوم این حرکت تبدیل شده است.

متکی از تصمیم قطعی شورای وحدت برای ادامه فعالیت‌ها در دور جدید خبر داد و تصریح کرد: راهبرد ما در دوسال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ است.

وی در کنار نام خود، از حجت الاسلام موسی‌پور، اسدالله بادامچیان، نیره قوی، حسین الله‌کرم و متین منتظمی به عنوان اعضای کارگروه تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت نام برد. این کارگروه گزارش جلسات خود را به هیأت عالی ارائه داده است و این بررسی تا پایان شهریور ماه جاری تکمیل و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

336460