کاندیداهای اصولگرا چرا این همه سیاه نمایی می کنید؟!

عصرایران با اشاره به اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری از مواضع ۴ کاندیدای اصولگرا انتقاد کرد.
تصویر کاندیداهای اصولگرا چرا این همه سیاه  نمایی می کنید؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، آقایان سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مناظره اول چنان نسبت به وضع موجود انتقاد کردند که اگر کسی انها را نشناسد، تصور می کند همین امروز وارد سپهر سیاسی ایران شده یا دستکم از جناح اپوزیسیون دولت در انتخابات شرکت کرده اند.

بنابر گزارش عصرایران، آنها از این که تورم در ایران مزمن شده، قیمت ها مدام بالا می رود، مدیریت دچار ضعف است، دخل و خرج مردم و به ویژه کارمندان و بازنسشتگان باهم نمی خواند، جوانان مشکل ازدواج دارند، قانون اجرا نمی شود و ... خیلی ناراحت بودند.

این در حالی است که همه آنها به نوعی سهامدار و همسوی دولت کنونی اند و اگر این مشکلات وجود دارد، خودشان نیز مقصرند و اگر ندارد، پس این همه نالیدن از مشکلات چرا؟!

همه شان هم گفتند که برای حل این مشکلات راهکار دارند ولی نگفتند چرا در دولت همسوی خود، راهکارهای ادعایی را اجرا نکردند یا لااقل برای اجرا ارائه نکردند؟

این هم بماند که تا قبل از مناظره ها ، همین آقایان از این که در مسیر پیشرفت هستیم و هر روز قله های جدیدی را فتح می کنیم، چه سخن ها که نمی گفتند!

راستی این ها که می گویند می خواهند راه دولت رئیسی را ادامه دهند، جسارتاً به این سوال هم پاسخ دهند که اگر دولت سیزدهم نتوانسته به وعده هایش مانند تک رقمی کردن تورم عمل کند و مردم دچار مشکلات فهرست شده توسط آقایان شده اند، پس چرا می خواهند به آن مسیر ادامه دهند و اگر دولت موفق بوده، چرا این همه سیاه نمایی می کنند؟!

شاید هم این ها واقعاً اپوزیسیون دولت رئیسی بودند و ما نمی دانستیم!

زیاده عرضی نیست!

منبع: عصرایران

683142