افزایش خودکشی در میان نظامیان صهیونیست

از زمان انجام عملیات طوفان الاقصی خودکشی در میان نظامیان صهیونیست به یک اپیدمی تبدیل شده است.
تصویر افزایش خودکشی در میان نظامیان صهیونیست

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه عبری زبان هاآرتص در خبری در این رابطه اعلام کرد، خودکشی یک نظامی اسرائیلی که خبر آن امروز اعلام شد، رکورد نظامیانی که به دلیل جنگ در غزه دست به خودکشی زدند را جابه جا کرد.

در خبرهای که ظهر امروز یکشنبه منتشر شد، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یک نظامی اسرائیلی بعد از آن که مجددا برای خدمت احتیاط در غزه فراخوانده شد، ترجیح داد به زندگی خود پایان دهد تا اینکه مجددا راهی جنگ در نوار غزه گردد.

روزنامه هاآرتص در گزارش خود اعلام کرد، براساس آمار رسمی از هفت اکتبر گذشته (تا قبل از این مورد خودکشی) رسما خودکشی 10 نظامی اسرائیلی (بیش از یک خودکشی در هر ماه) اعلام و توسط ارتش اسرائیل شده بود در حالی که ارتش اسرائیل حاضر نیست خودکشی 17 نظامی دیگر را که پس از مرخص شدن از خدمت احتیاط دست به خودکشی زده‌اند، جزو آمار خودکشی های خود محسوب کند (در صورت افزودن این رقم به شمار رسمی نظامیان خودکشی کرده، به میانگین بیش از 3 خودکشی در ماه می‌رسیم).

براساس آمار اعلام شده توسط هاآرتص در میان نظامیانی که دست به خودکشی زده‌اند افسران عالی‌رتبه‌ای با درجه سرگردم و سرهنگ دوم هم به چشم می‌خورند.

منبع: تسنیم

681849