اذعان فرمانده صهیونیست به کمبود احساس امنیت برای اسرائیلی‌ها

یک فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم تاکنون نتوانسته برای شهرک نشینان در سرزمین‌های اشغالی شرایط لازم برای احساس امنیت را فراهم کند.

تصویر اذعان فرمانده صهیونیست به کمبود احساس امنیت برای اسرائیلی‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، راوی میلو، فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دشواری زیادی برای فراهم کردن احساس امنیت برای "اسرائیلی ها" وجود دارد و ما همچنان قادر به تغییر معادله نیستیم.

وی بدون اشاره به فرار هزاران شهرک نشین از شمال فلسطین اشغالی زیر ضربات حملات موشکی و پهپادی حزب الله مدعی شد: اگر از ارتش خواسته شود که در جبهه شمال (فلسطین اشغالی با لبنان) وارد جنگ (فراگیر) شود، ما آمادگی این کار را داریم.

اخیرا نیز رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی با اشاره به تجدید قوای مقاومت فلسطین در نوار غزه، درباره از دست‌رفتن آنچه دستاوردهای ارتش این رژیم در این منطقه" خواند، هشدار داد.

این مقام صهیونیست درباره بازگشت مقاومت فلسطین به مناطقی که پیشتر توسط ارتش اشغالگر تصرف شده بودند، گفت: دستاوردهای ارتش در نوار غزه، در حال نابودی است.

با گذشت بیش از هشت ماه از جنگ غزه رژیم صهیونیستی همچنان نتوانسته است اهداف اعلامی خود در این جنگ را محقق کند و به قتل و کشتار غیرنظامیان فلسطینی ادامه می‌دهد و این امر منجر به اختلافات داخلی گسترده میان مقامات صهیونیستی شده است.

در جبهه شمال فلسطین اشغالی با لبنان نیز هزاران شهرک نشین بیش از هشت ماه است که از ترس حملات حزب الله فرار کرده اند و در اقامتگاه های موقت به سرمی برند و شهرها و شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی به اذعان مقامات صهیونیست به شهر ارواح تبدیل شده است.

«حاییم تومر» از مقامات سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» هشدار داد که جنگ گسترده با حزب الله لبنان، توانایی رژیم صهیونیستی را برای مدیریت سرزمین های اشغالی تضعیف خواهد کرد.

این مقام امنیتی رژیم اشغالگر، جنگ تمام عیار با محور مقاومت را تهدیدی برای موجودیت این رژیم و چشم انداز تعریف شده توسط صهیونیسم جهانی برای آینده آن ارزیابی کرد.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان هفته گذشته تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل خواسته باشد وارد جنگی فراگیر شود، ما برای آن آماده ایم.

افزود: هرگونه اقدام اسرائیل در جهت توسعه جنگ علیه لبنان با خرابی و ویرانی و کوچاندن (بیشتر صهیونیستها) در داخل سرزمین های اشغالی روبرو خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: مقاومت آماده نبرد است و به اسرائیل اجازه هیچ گونه پیروزی نخواهد داد.

شیخ نعیم قاسم گفت: تصمیم ما عدم توسعه جنگ است اما اگر بر ما تحمیل شود، وارد آن خواهیم شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهارداشت: سخن از عقب نشینی نیروهای زبده یگان «رضوان» وابسته به حزب الله از مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی نادرست است.

شیخ نعیم قاسم افزود: باتوجه به نوع نبرد کنونی، هنوز فقط بخش کمی از امکانات خود را به کار گرفته ایم.

منبع: ایرنا

681811