کاخ سفید به جنایت اسرائیل در النصیرات واکنش نشان داد

مشاور امنیت ملی آمریکا با اذعان به کشته‌شدن غیرنظامیان در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهجویان غزه، گفت تنها راه جلوگیری از تلفات مضاعف، حصول یک توافق جامع برای آتش‌بس است.
تصویر کاخ سفید به جنایت اسرائیل در النصیرات واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، مشاور امنیت ملی آمریکا با اذعان به کشته‌شدن غیرنظامیان در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهجویان غزه، گفت تنها راه جلوگیری از تلفات مضاعف، حصول یک توافق جامع برای آتش‌بس است.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید به شهادت غیرنظامیان فلسطینی در حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» اذعان کرد، اما آمار وزارت بهداشت غزه از تعداد شهدا را نپذیرفت.

او در پاسخ به درخواست یک خبرنگار برای تایید شهادت بیش از ۲۰۰ غیرنظامی فلسطینی در این حمله گفت: «ارتش اسرائیل یک آماری داده‌اند و وزارت بهداشت غزه که در کنترل حماس است هم آمار دیگری داده است. ما در حال بررسی هستیم، اما این را می‌دانیم که غیرنظامیان کشته شده‌اند.»

در حمله شنبه رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهندگان «النصیرات» در مرکز غزه، دست‌کم ۲۱۰ نفر به شهادت رسیدند و دست‌کم ۴۰۰ نفر نیز مجروح شدند. شبکه خبری سی.ان.ان نیز هفته گذشته گزارش داد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه سازمان ملل در اردوگاه النصیرات را که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار داده و بیش از ۴۰ فلسطینی را با موشک‌های آمریکایی به شهادت رسانده‌اند.

این مقام آمریکایی اذعان کرد که فلسطینیان در شرایط بسیار دشواری زندگی می‌کنند، اما در اظهاراتی بی‌اساس، این وضعیت مرگبار را نتیجه «پنهان‌شدن حماس در زیرساخت‌های غیرنظامی فلسطینیان» دانست!

سالیوان در ادامه گفت: «هر بار که غیرنظامیان کشته می‌شوند، ما نگران می‌شویم. به همین دلیل است که می‌خواهیم این جنگ پایان یابد. تنها راه خارج‌کردن تمام اسرا و جلوگیری از تلفات غیرنظامی بیشتر، حصول یک توافق جامع برای آتش‌بس و تبادل اسرا است.»

منبع: ایسنا

681832