به گزارش سایت خبری پُرسون، از فارس؛ وحید بهفر با بیان اینکه تیمهای امداد گاز با پاسخگویی ۲۴ ساعته به تماسهای مشترکان، توانستهاند ضمن ارائه راهنماییهای تخصصی، بسیاری از موارد را بدون نیاز به اعزام نیرو حل کنند، گفت: طی دوماه گذشته بیش از 20 هزار و 400 تماس با واحد امداد گاز شرکت گاز استان فارس برقرار شده است که از این تعداد افزون بر 13 هزار و 700 تماس با ارائه خدمات مشاوره تخصصی منجر به رفع مشکل شد.
وی افزود: با این حال، در شش هزار و 600 مورد تماس، تیمهای امداد به محل اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی، ایمنی مشترکان را تأمین کردند.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس کارکنان واحد امداد گاز شرکت گاز استان را به سربازان جبهه ایمنی تشبیه و خاطر نشان کرد: امدادگران گاز در این روزها با تلاش مستمر در حال رفع نواقص شبکه گازرسانی و انجام تعمیرات اضطراری هستندکه فعالیتهای آنها در جهت حفظ ایمنی و رفاه شهروندان در فصل سرما و برودت هوا اهمیت ویژهای دارد.
بهفر خاطر نشان کرد: امدادگران به صورت شبانهروزی در آمادهباش کامل هستند تا در سریعترین زمان ممکن به درخواستهای مشترکان پاسخ دهند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند. همچنین مشترکان گاز در صورت مشاهده هرگونه نشتی یا بروز مشکل در شبکه گازرسانی میتوانند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و از خدمات امدادی بهرهمند شوند.
لازم به ذکر است مرکز مکانیزه بهرهبرداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانهروز آماده خدمترسانی به مشترکان گاز شیراز هستند و در سال جدید نیز سامانه (avl) به منظور ارسال اطلاعات آنلاین پس از ٩ سال تلاش مداوم توسط مهندسان و متخصصان بومی شیراز راهاندازی که خود گام بزرگی در شفافیت و افزایش سرعت عمل در انجام خدمات و امور امدادی میباشد.
منبع: شرکت گاز استان فارس