مدیرعامل شرکت گاز استان فارس خبر داد:

20 هزار تماس با مرکز مکانیزه امداد گاز طی دو ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بیان کرد: امداد گاز فارس طی دو ماه دی و بهمن‌ماه به بیش از 20 هزار تماس مشترک گاز پاسخ داده است.
تصویر 20 هزار تماس با مرکز مکانیزه امداد گاز طی دو ماه

به گزارش سایت خبری پُرسون، از فارس؛ وحید بهفر با بیان اینکه تیم‌های امداد گاز با پاسخگویی ۲۴ ساعته به تماس‌های مشترکان، توانسته‌اند ضمن ارائه راهنمایی‌های تخصصی، بسیاری از موارد را بدون نیاز به اعزام نیرو حل کنند، گفت: طی دوماه گذشته بیش از 20 هزار و 400 تماس با واحد امداد گاز شرکت گاز استان فارس برقرار شده است که از این تعداد افزون بر 13 هزار و 700 تماس با ارائه خدمات مشاوره تخصصی منجر به رفع مشکل شد.

وی افزود: با این حال، در شش هزار و 600 مورد تماس، تیم‌های امداد به محل اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی، ایمنی مشترکان را تأمین کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس کارکنان واحد امداد گاز شرکت گاز استان را به سربازان جبهه ایمنی تشبیه و خاطر نشان کرد: امدادگران گاز در این روزها با تلاش مستمر در حال رفع نواقص شبکه گازرسانی و انجام تعمیرات اضطراری هستندکه فعالیت‌های آنها در جهت حفظ ایمنی و رفاه شهروندان در فصل سرما و برودت هوا اهمیت ویژه‌ای دارد.

بهفر خاطر نشان کرد: امدادگران به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های مشترکان پاسخ دهند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند. همچنین مشترکان گاز در صورت مشاهده هرگونه نشتی یا بروز مشکل در شبکه گازرسانی می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و از خدمات امدادی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است مرکز مکانیزه بهره‌برداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مشترکان گاز شیراز هستند و در سال جدید نیز سامانه (avl) به منظور ارسال اطلاعات آنلاین پس از ٩ سال تلاش مداوم توسط مهندسان و متخصصان بومی شیراز راه‌اندازی که خود گام بزرگی در شفافیت و افزایش سرعت عمل در انجام خدمات و امور امدادی می‌باشد.

منبع: شرکت گاز استان فارس

908835

نظرات شما ( 1 نظر )

Eric Jones |
دوشنبه 20 اسفند 140323:15
Hi Purson Owner! My name’s Eric and I’m betting you’d like your website Purson to generate more leads. Here’s how: LeadConnect is a software widget that works on your site, ready to capture any visitor’s Name, Email address, and Phone Number. It signals you as soon as they say they’re interested – so that you can talk to that lead while they’re still there at Purson. https://boltleadgeneration.com for a live demo now. Plus, now that you’ve got their phone number, our new SMS Text With Lead feature enables you to start a text (SMS) conversation – answer questions, provide more info, and close a deal that way. If they don’t take you up on your offer then, just follow up with text messages for new offers, content links, even just “how you doing?” notes to build a relationship. https://boltleadgeneration.com to discover what LeadConnect can do for your business. The difference between contacting someone within 5 minutes versus a half-hour means you could be converting up to 100X more leads today! Try LeadConnect and get more leads now. Eric PS: The studies show 7 out of 10 visitors don’t hang around – you can’t afford to lose them! LeadConnect offers a complimentary 14-day trial – and it even includes International Long Distance Calling. You have customers waiting to talk with you right now… don’t keep them waiting. https://boltleadgeneration.com to try LeadConnect now. If you'd like to Want to receive fewer emails, or none whatsoever? Update your email preferences by visiting https://boltleadgeneration.com/unsubscribe.aspx?d=purson.ir
    سازمان آگهی های پرسون